HTV će prikazati popularnu, ali i donekle kontroverznu njemačku miniseriju 'Naše majke, naši očevi' (Unsere Mütter, unsere Väter), koja tematizira ratna iskustva običnih Nijemaca tijekom Hitlerove invazije Europe
'Unsere Mütter, unsere Väter' već je unaprijed u njemačkim medijima najavljivana kao 'TV događaj', a pokazalo se da tako jest ne samo po gledanosti, nego i po reakcijama koje je miniserija izazvala. Najgledaniji politički talk show, onaj Günthera Jaucha na ARD-u, nakon prikazivanja 'Unsere Mütter, unsere Väter' bio je posvećen baš ovoj seriji, a među gostima su – između ostalih – bili baka i unuka koje su prvi put popričale o Drugom svjetskom ratu.
Prvu epizodu - prikazanu u ožujku 2013. - gledalo je 7,22 milijuna Nijemaca, drugu oko šest i pol, a zaključno poglavlje miniserije 'Unsere Mütter, unsere Väter' pred TV ekrane privuklo je čak 7,6 milijuna gledatelja. Riječ je o, već sada se može reći, jednoj od najutjecajnijih miniserija koje su prikazane u Njemačkoj.
Spiritus movens cijele priče je Nico Hoffman, poznati njemački producent koji je na projektu – inspiriranom i sudbinom njegovih roditelja – radio više od deset godina. Na kraju je osiguran i za televizijske prilike raskošan budžet od 14 milijuna eura koji se itekako može vidjeti na ekranu. Kao uzor je Hoffman naveo ratnu seriju 'Braća po oružju' koju je prema djelu povjesničara Stephena Ambrosea producirao u Americi oskarovac Steven Spielberg. Režiju miniserije potpisuje Philipp Kadelbach, finalni je potpisnik scenarija Stefan Kolditz, a glumačku ekipu predvodi mlada zvijezda Tom Schilling. Uz njega glume Miriam Stein, Volker Bruch, Katharina Schuettler, Ludwig Trepte i drugi.
Oštre kritike 'Naših majki, naših očeva' došle su iz susjedne Poljske, u kojoj se zamjera prikaz poljskog antisemitizma, čije se naglašavanje u miniseriji smatra pokušajem kamufliranja njemačke povijesne odgovornosti i prebacivanja krivice na druge. 'Šalje se potpuno pogrešna slika povijesti', glasi kritika koju je uputio urednik poljske televizije TVP Juliusz Braun, a ugledna Gazeta Wyborcza pita se tko će sada Nijemcima objasniti da nacistički SS i poljska domovinska vojska nisu bili isti.
The New York Times pak piše da je serija 'zanimljivija kao artefakt sadašnjosti, a ne prošlosti', jer svjedoči kako se 'mijenja kulturalna važnost Drugog svjetskog rata u Njemačkoj', naročito u trenutku kada je ta država najmoćnija u Europskoj uniji. Riječ je o 'pokušaju da se normalizira njemačka povijest' te naglašavanju da obični Nijemci 'nisu bili toliko različiti od drugih ljudi'. Najveći problem serije - koja je u SAD-u prikazana pod naslovom 'War Generation' iliti 'Ratna generacija' - jest kombiniranje 'naturalizma i nostalgije' te poruka da se pokaže empatija za Nijemce koji su proživjeli Hitlerovo vrijeme, čak i ako su sudjelovali u njegovim zločinačkim osvajanjima.