suradnja vrijedna pažnje

Kultni brend tenisica svojim novim asortimanom inspirirao buduće kreatore stila

11.04.2024 u 20:29

Bionic
Reading

Sinoć je prostor centra Urania postao okupljalište mlade, progresivne i urbane scene gdje su se pod temom Edge of Style predstavili novi Converse modeli tenisica te nova kolaboracija s brendom Swarovski, a sve to uz izvrsnu modnu reviju studenata TTF-a i izložbu radova učenika ŠPUD-a

Pod temom EDGE OF STYLE u urbanom okruženju nekadašnjeg kina Urania predstavljeni su novi modeli kultnih Conversica kao i za ovu prigodu posebno osmišljeni radovi studenata Tekstilno Tehnološkog Fakulteta i učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna, navodi u priopćenju.

Converse je brend koji bazno njeguje tradiciju postojanja i autentičnosti kroz generacije koje je obilježio od svog osnutka 1908. godine, no paralelno usvaja kreativne slobode vremena u kojem živi.

Ovo je bila nit vodilja Converseu da uloži u predstavljanje mladih talenata koji svoje znanje stječu i poliraju na najboljih hrvatskim modnim i umjetničkim školama i fakultetima i tako ujedno obilježi jedan iskorak za sam brend, onaj u fashion priču. Jer samo kultne tenisice mogu zaokružiti bilo koju modnu priču.

To je priča o slobodi, o pomicanju granica i hodanju po rubu kako bi ostali izvan okvira. To je priča o prihvaćanju i pripadanju jednom globalnom plemenu koje i razumije i pozdravlja novo i drugačije. To je tradicija koju popularni brend gaji.

Tri modela koji oblikom, formom i stilom pričaju jednu nesvakidašnju priču, interpretirali su i razne stilove zaljubljenika u Converse tenisice, dok je kolaboracija sa Swarovski brandom iznjedrila jedan dodatno luksuzan moment. Reviji su se pridružile i mnoge osobe iz javnoga života, među njima i nekoliko njih koji su sami modni dizajneri i bivši polaznici ŠPUD-a i TTF-a, a drugi među njima i poznati modni influenceri.

Što znači ovaj projekt za studente rekla je sama dekanica TTF-a gospođa prof. dr. sc. Anica Hursa Šajatović koja je izrazila zahvalnost na ovakvoj aktivaciji za studente i prilici koju su dobili. I od strane ŠPUD-a pridružili su se autori pobjedničkih radova koje je u radu usmjeravala voditeljica Tekstilnog odjela Škole primijenjene umjetnosti i dizajna, gospođa prof. Ljiljana Hajdarović te na samom događanju predstavio zamjenik ravnatelja gospodin prof. Srđan Jelisić.

Predstavljanju ovih novih modela koji su već dostupni u prodaji pridružili su se i osobe iz javnoga života; dizajner Robert Sever, MasterChef Melkior Bašić, Ivan Dečak, dizajnerica Marija Kulušić no i mnoge mlade talentirane glazbene zvijezde i influenceri, koje su osim modela oduševljeni bili i ovom suradnjom. Uzvanici su mogli pogledati 13 odabranih pobjedničkih radova kojima su autori studenti TTF te pogledati 15 izložbenih radova čije modne skice potpisuju učenici ŠPUD-a.

Ovaj nadasve progresivan brend svoju novu liniju prilagodio je mahom ženama, svim fashionisticama, i onima koji vole limitirane kolaboracije sa svjetskim popularnim dizajnerima. Jer ono što ovaj brend u srži jest, je njegovo služenje ljudima, idejama i pokretima.

Tako su prve 'basketball shoes' (one američke) bile Chuck Taylor danas svima poznate kao 'the starke' koje kasnije prisvaja i rock'n'roll i gotovo sva glazbena scena žanrova i subkultura. Upravo takvu širinu poklonika u glazbenim krugovima Converse ima i u Hrvatskoj gdje svojim brendom modno spaja žestoki domaći rock'n'roll Ivana Dečaka i Vatre preko mladih i urbanih style chameleons Dore Barker i Superbabe Killah, s mladim uspješnim glazbenicima 'budućnosti' koji već sada rasprodaju koncertne nastupe poput pop punk izvođača Luzeri, trap scene (Sjena i Tikach) te na kraju ali nimalo manje važno, suportira mlade jake djevojke u glazbi, BejbeXO, Nelu te Lu Jakelić. Takav eklektičan pristup najbolji je pokazatelj razigrano urbanog duha Conversea koji je samo podrška izražaju i dobre stare kvalitete i novih izričaja.