Marko Tolja simpatičan je mladić (ili barem mnogo simpatičniji od prethodnika Miroslava Škore), zamisao o emisiji u kojoj će se predstavljati najnoviji domaći hitovi uz čavrljanje s gostima u studiju nije loša, HRT-ova ekipa zabavnog programa dala si je truda i profesionalno odradila pozadinski dio posla, od scenografije do svirke 'kućnog benda', ali 'Hit Show Marka Tolje', barem ako je suditi po prvoj epizodi, unatoč svemu je tome ispao zbrkano, usiljeno i jednostavno - loše
Marko Tolja u prvoj epizodi svojeg novog zabavnog serijala, 'Hit Show Marka Tolje' od prve se sekunde silno trudio pokazati da nije Miroslav Škoro. Činio je to na sve mile načine - od nazovi-duhovitih primjedbi iz rubrike sad-ću-vam-natuknuti-svoju-ideološku-orijentaciju ('U ovoj se zemlji ne smije reći da si za zdravstveni odgoj i da Vlada nema muda'), preko uvodne pjesmice u kojoj je pojio o tome da se nada da je barem malo bolji od Škore, pa sve do uvrštavanja glazbenika i pjesama koje Škoro ne bi uvrstio ni da usred emisije doživi moždani udar (hint: Let 3 u popovskoj odori). I istina je - Tolja je zbilja bolji od Škore. Ruku na srce, od Škore i njegova showa bili bi bolji i roboti koji monotonim računalnim glasom najavljuju muzičke numere i vodostaj rijeka, ali - ruku na srce x2 - bili bi bolji i od Toljina showa.
Tolja je simpatičan lik, nema tu puno diskusije, ali hrtovski se zabavni program s njim i njegovom emisijom upustio u kockarski pothvat u kojemu nekome, samo zato što je u drugim zabavnim emisijama znao dobaciti dvije-tri šeretske i zato što je zabljesnuo djevojčad šarmantnim zubalom - daje ulogu s kojom se znaju baktati i mnogo iskusniji od njega. Tolja, naime, nije voditelj (u nekoliko je navrata to i sam istaknuo), još je manje komičar, a po dobrom starom običaju hrvatskog zabavnjaštva, posjelo ga se na stolicu na kakvoj u svijetu sjede razni Jimmyji Falloni i Kimmeli te slične teškaške face. Kada se takvo mjesto uvali nekome samo zato što je gala kit i nasmijava društvo na after partyjima, onda se dobije ono što smo dobili sinoć. Usiljeni pokušaji glupiranja po studiju i činjenica da mu je Daniela Trbović vrlo vidljivo spašavala show od potpunog rasplinjavanja.
Naravno, problem nije samo u Tolji. Problem je i u konceptu, koji je u najavama predstavljen kao fuzija glazbe, dobre zabave i game showa, ali je izvedbi od svih fuzija ostala samo ona koja je podsjećala na nuklearnu. Sve se tu, naime, sudaralo, brkalo, ni do kraja emisije nisam uspjela pohvatati gdje je u cijeloj priči game show, koga točno i zašto komentiraju Toljini gosti, čemu točno plješće publika i hoćemo li, kada je već u prvoj emisiji Daniela Tolji izvadila krv, u nekoj od sljedećih vidjeti i kolonoskopiju. Možda smo je, doduše, u nekom obliku vidjeli već i sada jer otprilike je na toj razini opuštenosti mladi voditelj ispaljivao svoje 'fore', zbog kojih mi je - posebno u slučaju: 'Vidi, Severina se budi, a nigdje kamere' na trenutke bilo i neugodno u njegovo ime.
U svakom slučaju, šteta. Iskreno sam se nadala zabavnoj emisiji i u takvoj naivnosti ignorirala zlokobne znakove koji su govorili da takvo što očito na HRT-u ne možemo dobiti osim u iznimnim slučajevima. Najzlokobniji od svih znakova bio je onaj u kojem je Marko Tolja - onaj isti koji se od prve minute svojeg novog showa trsio predstaviti NE-Škorom - sudjelovao u Škorinoj novogodišnjoj TV papazjaniji. Već po tome trebalo je biti jasno - Marko Tolja nije isti kao Škoro, ali ne može mnogo dalje od hrtovske zabavnjačke šprance. Kada i pokuša - svi pobjegnu u sklonište pred fuzijom, zbrkom i nejasnim konceptom. Možda me sljedeće epizode serijala opovrgnu - bilo bi mi iskreno drago. No jednako tako iskreno - sumnjam.