PRONAŠLA NOVI BIZNIS

Napokon znamo čime se Cameron Diaz bavi nakon što je odustala od glume

10.07.2020 u 11:48

Bionic
Reading

Udajom za Benjija Maddena, omiljena američka glumica, na veliku žalost milijuna obožavatelja diljem svijeta, odlučila je zatvoriti jedno poglavlje svog života - otišla je u glumačku mirovinu i posvetila se obiteljskom životu, a sve je postalo potpuno ove zime, kada je par dobio i kćer. Malena Raddix već je porasla, stoga je Cameron Diaz napokon uspjela ostvariti i svoj novi poslovni san

I službeno je - Cameron Diaz pronašla je novi način zarade. Zajedno s dugogodišnjom prijateljicom Katherine Power ušla je u vinski biznis, a dvije prijateljce, pod nazivom Avaline, na tržište su izbacile organska vina bez aditiva ili ikakvih životinjskih dodataka.

47-godišnja Cameron Diaz i 40-godišnja Katherine Power na taj su se potez odlučile nakon što su zaključile kako se na tržištu danas nalazi gomila raznih vina, no svi u sebi imaju nepoželjne sastojke. 'Sve počinje u vinogradu, sa zemljom, i sve ovisi o tome kako će se grožđe tretirati sve do trenutka kada postane vino. Ukoliko ne pijete vino s organski uzgojenim grožđem, zapravo pijete pesticide, a to zasigurno ne želite da bude u vašem organizmu', rekla je Cameron Diaz za InStyle.

Iako mnogi misle da je vino tek fermentirano grožđe, glumica rođena u Kaliforniji brzo je naučila kako omiljeno piće mnogih zapravo može biti napravljeno sa više od 70 različitih aditiva. 'Znate ono kada vam usne poprime ljubičastu boju od crvenog vina? E, pa to nije prirodno. To je boja nazvana Mega Purple', rekla je Diaz i dodala kako većina vina nisu namijenjena veganima. 'Ljudi jednostavno sami zaključe da je vino koje piju vegansko, no to nije tako. Većina njih se filtrira kroz bjelanjke ili riblji mjehur'.

Upravo iz tog razloga prijateljice, koje su se upoznale preko šogorice Cameron Diaz, Nicole Richie, odlučile su se proizvoditi isključivo organska vina. Kako bi napravile savršeno vino, namijenjeno veganima i napravljeno od organskog grožđa bez ikakvih nepotrebnih dodataka poput šećera, bojila i koncentrata, njih dvije proputovale su Europu i isprobavale vina i učile o istima.

'Ovo nije neki projekt gdje mi ustupamo svoje lice ili ime za proizvod. Ovo je bilo itekako dugo putovanje oko svijeta kako bi pronašli najbolje vinare i isprobali vina kakva želimo proizvoditi, a koja su bila u skladu s našim zdravstvenim kriterijama. Doslovce smo 'obijale' vrata po Francuskoj, Španjolskoj i Italiji.'

Da bi dobili vino kakve žele, bile su potrebne čak dvije godine, a trenutno je u ponudi bijelo i rose vino. Kako bi odabrali snažno, ali opet žensko ime za svoj brend, Cameron Diaz i Katherine Power koristili su generator koji roditelji inače koriste kako bi osmislili imena svoje djece.

'Pronaći pravo ime trajalo je jako dugo i bilo je ludo. Postoje na stotine tisuća vina na svijetu, stoga je većina imena već bila zauzeta. Ispisali smo papire i papire dječjih imena i ovo je jedino koje se svidjelo objema.'