Stari način oglašavanja preko reklama ili reklamnih spotova koje kompanije same rade polako postaje stvar prošlosti, a zamijenio ga ja digitalni oblik društvenim mrežama. U tome su se već ispraksirale neke od poznatih zvijezda koje u ovome vrte milijune. Vodeći na ovoj listi je nogometaš Cristiano Ronaldo
Daily Mail objavio je listu poznatih osoba koje su u protekloj godini najviše zaradili na najpopularnijoj društvenoj mreži Instagram. Prema njihovim podacima najtraženiji u ovome je Cristiano Ronaldo, koji je od ovakvog oblika reklamiranja zaradio nevjerojatnih 47,8 milijuna dolara (oko 310 milijuna kuna).
Od ukupno 49 sponzoriranih objava u protekloj godini od kojih su većinom za velike kompanije poput sportske kuće Nike, Ronaldo je u džep spremio pozamašan iznos novca.
Odmah nakon Ronalda na listi se nalazi još jedan nogometaš i to njegov najveći rival, Argentinac Lionel Messi. Barcelonin igrač zaradio je u protekloj godini od oglašavanja na Instagramu 23,3 milijuna dolara (oko 150 milijuna kuna).
Ima ugovor sa sportskim brendom Adidas, američkim proizvođačem čipsa Lays, te brendom nakita Jacob & Co. U godinu dana objavio je ukupno 36 reklamnih poruka putem društvenih mreža.
Treće mjesto ove liste zauzela je jedna žena. Mlada manekenka i članica reality obitelji Kendall Jenner u 2019. je putem oglašavanja na Instagramu zaradila 15,7 milijuna dolara (oko 102 milijuna kuna).
24-godišnja manekenka ima nekoliko partnerskih ugovora od kojih se ističe onaj s brendom cipela Stuart Weitzman, a isto tako ambasadorica je kozmetičke kompanije Estée Lauder.
Slavnu trojku u stopu prati nogometaš David Beckham 10,7 milijuna dolara pa pjevačica Selena Gomez s 8 milijuna dolara prihoda od Instagram oglašavanja.