Jednim potezom prsta pobijedite 27 tisuća drugih fotografija i osvojite desetodnevnu fotoekspediciju u Italiji
Next Image natjecanje, u organizaciji kineske kompanije Huawei, koje je otvorilo prijave za sve zainteresirane 9. srpnja, bilježi odlične rezultate. U manje od mjesec dana u sklopu natječaja korisnici su prijavili preko 27 tisuća fotografija snimljenih pametnim telefonima. Fotografije objavljene dosad pogledane su i ocijenjene više od 120 tisuća puta, a svi ljubitelji fotografije i dalje se mogu prijaviti. Prijave traju do 20. kolovoza.
Najpopularnija kategorija je Priroda, u sklopu koje prijavljeno 16,000 fotografija, dok su u Hrvatskoj dosad ukupno prijavljene 1,693 fotografije. “Dobili smo tisuće nevjerojatnih fotografija, a najviše uživam u tome što su mnoge od njih fotografirane Huawei P20 Pro, našim najnovijim pametnim telefonom, opremljenim prvom trostrukom stražnjom kamerom na svijetu. Zahvaljujući Master AI asistentu, uređaj prepoznaje objekte i prilagođava fotografije s najboljim postavkama stvarajući umjetnika od svakog korisnika. To u potpunosti mijenja lice fotografije koje smo do sada poznavali”, izjavio je Yanmin Wang, CEO Huawei Consumer Business Group u CEE&Nordic regiji.
Natjecanje se sastoji od šest kategorija: Lica, Laku noć, Život!, Check-in, Priroda i Priča, a pobjednici svake pojedinačne kategorije mogu osvojiti sljedeće nagrade: drugoplasirani i trećeplasirani će dobiti Huawei P20Pro i P20 pametne telefone, dok će preostali biti nagrađeni prema izboru glasača u šest kategorija. Konačno, glavnog pobjednika kojeg će izabrati stručni žiri, Huawei će nagraditi Matebook X laptopom, objavom pobjedničke fotografije u magazinu National Geographic, novčanom nagradom od 10.000 eura te prilikom da sudjeluje u desetodnevnoj foto ekspediciji National Geographic magazina u Italiji u rujnu.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2017. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.
Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, FB Huawei Showcase aplikaciju, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Mobile Hrvatska Twitter.