hrvatska eurovizijska senzacija

Stigao je novi spot Baby Lasagne u retro duhu: U njemu su mu zaručnica, brat i bend

28.06.2024 u 13:05

Bionic
Reading

Fanovi su jedva dočekali da vide koje sljedeće iznenađenje priprema ovogodišnji hrvatski predstavnik na Euroviziji. Ovog puta je predstavio je ljetni hit kakav nisu očekivali. Riječ je o uratku nešto drugačijeg zvuka, a u spotu predstavio je i novi imidž

Na valu najave velike europske turneje 'Meow Back' zakazane za proljeće 2025. Baby Lasagna vraća se s novom pjesmom kojom otkriva jednu novu i neočekivanu dimenziju u svom zvuku: predstavlja 'and I', novi razigrani singl.

Uz više od 50 milijuna sveukupnih streamova pjesme 'Rim Tim Tagi Dim' koja je dobila najviše glasova publike na ovogodišnjoj Euroviziji u Malmöu, drugoplasirani na natjecanju, u posljednje vrijeme broji čak 4 milijuna slušatelja mjesečno na streaming platformama, a pozornost koju je pred izlazak dobivala pjesma 'and I' ukazuje na to da se apetit za glazbom umaškog glazbenika samo povećava.

Baby Lasagna
  • Baby Lasagna
  • Baby Lasagna
  • Baby Lasagna
  • Baby Lasagna
  • Baby Lasagna
Baby Lasagna u novom spotu Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Elizabeta Ružić

Dražesna ljubavna pjesma prožeta je teatralnim momentima, promjenama u tempu, a ne nedostaje ni maštovitih referenci na talijansku kuhinju. Servirao je publici pravu glazbenu poslasticu koja zvukom jasno odskače od njegovih dosadašnjih izdanja.

'Pjesmu 'and I' zamišljam kao veliki trenutak u vlastitoj karijeri baš zbog toga što je to prva pjesma koju ovaj put publika iščekuje', izjavio je miljenik nacije pred izlazak singla. 'Od samog početka sam najavljivao album kao kaotični miks žanrova, te pjesma 'and I' jasno prkosi dosadašnjim izdanjima. Uzbuđen sam čuti što će publika reći na 'novo lice lazanje'. Neću se truditi opisivati pjesmu, njezin glazbeni smjer ni značenje njezinog teksta - to prepuštam slušateljima', poručio je.

Izvor: Društvene mreže

Na dosad neistražene sonične teritorije uputio se uz pomoć tima s kojim je i dosad surađivao, uključujući i njegovu zaručnicu Elizabetu Ružić koja je režirala glazbeni videospot nadahnut retro estetikom pedesetih koja savršeno upotpunjava vrckasti duh pjesme.

u čast 68 godina Eurovizije

Baby Lasagna rasplesao publiku na Eurosong partyju u Zagrebu, evo tko je još nastupio

Pogledaj galeriju

Glazbeni projekt Baby Lasagna, iza kojeg stoji mladi glazbenik Marko Purišić iz Umaga, nastao je iz potrebe tekstopisca i glazbenika da umjesto prema uputama naručitelja stvara glazbu po vlastitom ukusu. Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo (uključujući pisanje pjesama za bend Mono Inc. koji je ostvario fantastičan uspjeh u Njemačkoj) koristi za poigravanje različitim žanrovima, a njegov opušteni pristup glazbi ogleda se u humoru i ležernosti tekstova koji su u skladu s njegovima iskustvima i pogledu na svijet.

'Oduvijek sam želio eksperimentirati u glazbi i raditi na projektima izvan okvira žanrova', poručuje glazbenik u usponu koji u ovom trenutku radi na debitantskom albumu kojeg cijeli svijet jedva čeka.