Kako se nedavno pisalo, pjevačica i voditeljica boravi u Hrvatskoj zbog primamljivog poslovnog projekta koji nije mogla odbiti. Do sada je snimala reklame, poput one za trgovački centar, u kojoj posve gola u štiklama izlazi iz automobila, a sada je 49-godišnja Vlatka Pokos postala zaštitno lice nove modne kampanje splitske dizajnerice Monike Sablić
Pjevačica i voditeljica, koja živi u Kanadi, stigla je u grad podno Marjana kako bi se okušala u ulozi manekenke.
'Za sve u životu postoji prvi put. Monika i ja smo još prije nekoliko godina razgovarale o suradnji, no život nas je odveo u drugim smjerovima, ali uvijek smo bile u kontaktu. Snimanje smo konačno realizirale ovo ljeto', izjavila je Vlatka povodom fotosessiona na splitskom Sustipanu.
Srebrnozlatna haljina sa zlatnim pojasom, koju je Vlatka prvu odjenula, odmah je privukla pozornost zbog visokog proreza, no riječ je o ženstvenom seksepilu koji obožavaju voditeljica i pjevačica te dizajnerica.
'Nemam ništa protiv seksepilnih kreacija ukoliko su ukusno i profesionalno napravljene', ističe pjevačica te izgleda sjajno na pragu 50. godine. Za to je zaslužna, kako je ranije izjavila, umjerenost u svemu, vježbanje i uredan život. Do sada, tvrdi, nije radila nikakve estetske zahvate i ako ih napravi, poručila je da to neće skrivati.
Još jedna kombinacija u kampanji Monike Sablić plijeni pozornost, a to je bijeli kombinezon sa zlatnim pojasom koji ističe dekolte. Od materijala koji je koristila za haljinu s visokim prorezom Monika je dizajnirala i hlače koje je kombinirala s čipkastom plavom bluzom na jedno rame. Ona pak u kampanji nosi srebrenozlatnu minicu i cvjetnu košulju, hit ove sezone.
'Vlatku sam angažirala u kampanji zbog njene bezvremenske ljepote. Odiše profinjenošću i seksepilom. Odlično se snašla u ulozi modela', rekla je Monika Sablić.