B2run
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
B2run
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu
Plan je i ove godine u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu zaposlenicima pružiti jedno nezaboravno popodne o kojem će se pričati sve do sezone 2025. Naime, tada se obilježava 10 godina od pokretanja događaja u zagrebačkom Maksimiru
Malo tko u poslovnom svijetu nije čuo za B2Run. U svojoj će osmoj sezoni ovaj najaktivniji afterwork u godini, u četiri hrvatska grada, okupiti gotovo 10.000 zaposlenika. Slobodno možemo zaključiti kako je to ujedno i najveća marketinška platforma u Hrvatskoj. Ne postoji niti jedno mjesto na kojem ćete vidjeti gotovo 600 brendova na majicama tisuća i tisuća ljudi.
Prema riječima Dijane Vetturelli, idejne začetnice serije B2Run druženja zaposlenika u Hrvatskoj, 2015. su željeli obilježiti 10. godišnjicu postojanja tvrtke Vetturelli. Tražili su alternativu klasičnom partijanju i pitali se što ponuditi poslovnoj zajednici, a da bude vezano uz njihovo područje djelovanja, u sklopu kojeg pomažu kompanijama u transformacijskim procesima i utječu na poboljšanje korporativne kulture. Imajući u vidu da se poslodavci diljem svijeta susreću s pitanjima: kako povećati učinkovitost zaposlenika, kako pokrenuti međusobnu komunikaciju i izgraditi osjećaj zajedništva, rješenje su pronašli u poticajnoj platformi koja poslodavce podržava u suočavanju s navedenim izazovima – to je bio upravo B2Run.
Osjećaj pripadnosti i zajedništva sjajan je motivacijski alat
Podjednako za sudjelovanje u B2Runu, ali i u postizanju osobnih i poslovnih ciljeva. Uzmemo li obzir da se usamljenost danas navodi kao veći uzrok smrti od pušenja i bolesti srca, svaki poslodavac bi si ozbiljno trebao postaviti pitanje što u njihovoj organizaciji sprječava taj osjećaj pripadnosti.
'Mnoge mobilne aplikacije ili team building aktivnosti obećavaju stvaranje bolje organizacijske kulture, no smatram to neozbiljnim, kako od ponuđača, tako i od kompanijskih ljudi koji u to vjeruju. U tom kontekstu, niti B2Run nema snagu rješavanja organizacijskih problema, ali je definitivno platforma koja može barem na trenutak, u opuštenoj atmosferi, biti prvi korak ka promjeni', zaključuje Dijana Vetturelli.
Uloga poslodavca je, nastavlja, stvoriti okruženje u kojem timovi nesmetano mogu stvarati dodanu vrijednost. Često, kaže, čuje pitanje 'Kako motivirati zaposlenike?'. Umjesto toga, smatra Dijana, poslodavci bi si trebali postaviti pitanje koji su demotivirajući alati, procesi i prakse prisutni i ukloniti ih. Menadžment bi se trebao fokusirati na uklanjanje prepreka na putu stvaranja vrijednosti, a u tom trenutku nestaje i potreba za razmišljanjem o wellbeing aktivnostima ili aktivnostima za mentalno zdravlje. Nažalost, realnost u kompanijama pokazuje kako su one i dalje usmjerene na pojedince (coaching programi, psihološka podrška, yoga, sportske aktivnosti…), zanemarujući pri tome da nam je svima potrebna interakcija.
'Ljudi trebaju smislen razgovor s kolegama i kolegicama i to ne razmjenu mišljenja (koja je često neargumentirana), već razmjenu perspektiva i iskustava te ih znati smjestiti u određeni kontekst i stvoriti zajedničko razumijevanje. Konverzacija je oslobađajuća, kako za nas kao pojedince, tako i za našu suradnju s kolegama/icama. Za mene ne postoji veći benefit za razvoj i mentalno zdravlje od toga. Problem je što nas tijekom života nitko ne uvježbava na takvu razmjenu i raspravu. Niti škole, niti fakulteti, a niti organizacije, jer su još uvijek izgrađene za potrebe industrijskog doba, a ne suvremenog društva', zaključuje Dijana.
U B2Runu je sve usmjereno na timove, zajednički razgovor, dogovor i rad
Postoji niz aktivnosti koje, u tvrtkama koje sudjeluju, prethode B2Run sezoni: timski treninzi, osmišljavanje slogana i naziva timova, 'skeniranje' konkurencije, uključivanje ostalih kolega/ica. Svaki odrađeni zadatak označava postizanje manjih etapnih ciljeva koji osnažuju i vraćaju vjeru u sposobnost tima te mogućnost da zajedno postignu više ciljeve. Tijekom godine, kažu organizatori, javljaju se mnogi kapetani/ice timova opisujući tu B2Run groznicu koja se širi kroz uredske prostore i koja svoju kulminaciju doživi na 'taj' četvrtak popodne.
Prije nekoliko godina je na Twitteru (današnjem X-u) objavljen jedan tweet koji kaže: 'Je l’ moja firma jedina radila u ZG dok su ovi drugi trčali #b2brun'. I to je najslikovitije opisana euforija oko B2Runa, koja počinje mjesecima prije okupljanja
B2Run sezona 2024. tradicionalno kreće iz Splita
Nakon toga, aktivnosti sele u Rijeku i Osijek, a velika završnica je u rujnu u Zagrebu. Evo i točnih datuma:
Prijavite se i budite dio najaktivnijeg afterworka u godini
Na svakom B2Run druženju, nakon odrađenih 5 km, slijedi dodjela plaketa i medalja najuspješnijim timovima. Nakon fotografiranja na postolju, slijedi zajedničko opuštanje uz pivo i sendvič te druženje s ostalim sudionicima. Iako ne postoje unaprijed zadani okviri do kada druženje treba završiti, B2Run poslovnjaci imaju slobodu odlučiti hoće li se uputiti svojim domovima prije ili nakon ponoći.
Okupite i vi svoj tim i prijavite se već danas.