Kako je Dinamov tajming pokušaja privatizacije potpuno deplasiran pokazuje i najsvježiji primjer sa zagrebačkog asfalta
U subotu je na rasporedu usnuli derbi hrvatskog nogometa Dinamo - Hajduk, a domaćini su se bacili na posao.
Cijene ulaznica spuštene su na raspon od iznimno susretljivih 10 do 30 kuna, ali nije uopće problem doći na stadion i gratis. Ulaznice se dijele po školama šakom i kapom, gotovo svaki 'zagić' može uzeti kartu i besplatno povesti i roditelja kao zakonom propisanu pratnju. Ali to nije sve... Možete i samo naručiti jednu pivu i već Vas čeka vaučer za papirić koji otvara vrata derbija.
Ulaznice su, dobro je da je tako, dostupne za prodaju i u samom Splitu. Doći će iz Dalmacije pristojan navijački kontigent kakav je u Maksimiru, uostalom, i pravilo. Kartu plaćaju po deset kuna. Koliko će rivala imati na ostalim tribinama? Evo procjene...
Osim male grupice na sjeveru domaćih 'huligana' neće biti. Ljudi se nemaju čega bojati na stadionu. Možda policije, ali oni su represivni samo kada su u pitanju popularno nazvani 'antinavijači' kojih na plavoj strani neće biti. Ne dolaze. Ako bude lijepo vrijeme domaćih kibica moglo bi biti i 10 tisuća, ali ako padne sat vremena prije utakmice neće biti više od tri tisućeA prognoza je 'na knap'.
Derbi navijači vole udobne uvjete, a golemu većinu onih 'standardnih' Dinamo je izgubio u protekla dva desetljeća. Kiša uvijek ogoli maksimirsku stvarnost. Upravo zzato od prvog dana smatram da Dinamo ne reba sada ići u privatizaciju. Brand mu se jedva može prodati 'po kunu', ulaznice se dijele i uz dresove koji idu s 80 posto popusta, ljude se traži svijećom... I navijače i potrošače, Dinamo danas po tom kriteriju ne vrijedi puno.