Nakon odustajanja u Bahreinu, Sebastian Vettel ove će nedjelje pokušati oživjeti svoju sezonu na utrci u Šangaju. No, Nico Rosberg ostaje glavni favorit za pobjedu, a i Lewis Hamilton nije rekao svoju zadnju...
Svjedočili smo dominaciji 'srebrnih strijela' na otvaranju sezone, ali i problemima na startu Lewisa Hamiltona koje je Rosberg iskoristio i zabilježio dvije pobjede. Ferrari pak djeluje konkurentnije nego prošle godine, no ima tehničkih problema koji su mu već oduzeli pregršt bodova.
Na trećoj utrci sezone koja se vozi ove nedjelje Ferrari mora uzvratiti ako se želi uključiti u borbu za naslov prvaka. Sebastian Vettel nakon odustajanja u krugu za zagrijavanje u Bahreinu očajnički traži vrhunski rezultat u Šangaju, no Nico Rosberg i Lewis Hamilton imaju druge planove.
U svakom slučaju, čeka nas odlična utrka na stazi na kojoj se Formula 1 vozi od 2004. godine, a ostaje u sjećanju kao ona na kojoj je Mercedes ostvario svoju prvu pobjedu u modernoj povijesti, 2012. godine. Bila je to također i prva pobjeda Nice Rosberga, čiji je timski kolega Lewis Hamilton najuspješniji čovjek na ovoj stazi, s četiri pobjede dosad. Trijumfom su se okitili i drugi veliki vozači posljednjeg desetljeća: Alonso, Vettel, Button, Raikkonen, Schumacher te u prvom izdanju Barrichello.
Kineska F1 utrka vozi se na stazi dugačkoj 5.4km koja ima 16 zavoja i ne pretjerano originalni naziv 'Shanghai International Circuit'. U svojim počecima vožena je u jesen, u samoj završnici prvenstva, da bi je posljednjih godina prebacili u raniji travanjski termin.
Staza u Šangaju ima nekoliko atraktivnih izazova, a najveći su upravo prva dva zavoja, originalna tvorevina dizajnera Hermanna Tilkea. Riječ je o izuzetno dugačkom dvostrukom desnom zavoju, nakon kojeg slijedi oštri lijevi u koji treba ući s oko 85km/h i nije ga lako pogoditi.
Slijedi ravni dio pa oštri desni zavoj broj 6, a nakon njega prilično ritmični središnji dio staze. Veliki izazov je i lijevi zavoj broj 11, na kojem vozači rade najviše pogrešaka, s obzirom da se traži jako kasno kočenje te idealna putanja i priprema za sljedeći beskrajno dugi desni zavoj.
Na kraju još imamo jedan od najdužih ravnih dijelova uopće u F1 kalendaru, pa iznimno spori zavoj 14, koji se prolazi brzinom 70km/h, a nakon njega još posljednji lijevi relativno brzi zavoj te zatim startno-ciljna ravnina.
Kao i prošlih godina, imamo dvije DRS zone, na startno-ciljnoj ravnini te uoči zavoja broj 14 pa s pretjecanjem vozači sigurno neće imati problema. Pirelli najavljuje taktičku borbu na stazi, jer bi mogao biti ključan upravo izbor guma u utrci. Ponuđene su vozačima supermekane, mekane i srednje tvrde komponente. Vidjet ćemo koje će se najbolje ponašati na stazi. Što se vremenske prognoze tiče, kiša je moguća na kvalifikacijama, a manje vjerojatna u utrci.
Favorit za pobjedu ostaje Nico Rosberg, a Lewis Hamilton koji zbog promjene mjenjača mora startati s pet pozicija unazad pokušat će ga pobijediti po prvi put ove sezone. Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen dat će sve od sebe da prekinu dominaciju Mercedesa i uključe u borbu za pobjedu, a iza leđa najbrže dvije momčadi nejasno je što bi se moglo događati: Red Bull, Williams, Toro Rosso, Haas, Force India i Mclaren bit će u velikoj međusobnoj borbi.
Subotnje kvalifikacije na rasporedu su u 9 sati po hrvatskom vremenu, a nedjeljna utrka u 8 ujutro. Ne propustiti!