Domaćin Svjetskog nogometnog prvenstva 2014. (Brazil) i Međunarodna nogometna organizacija (FIFA) ne slažu se oko dosta stvari, a novi sukob izbio je oko prodaje alkohola za vrijeme utakmica
Prodaja alkoholnih pića zabranjena je na brazilskim stadionima od 2003. godine, kako bi se na taj način utjecalo na smanjivanje sukoba najžešćih nogometnih huligana. No zakon koji je izglasala i brazilska vlada došao je u opasnost i realne su šanse da bude ukinut tijekom Svjetskog prvenstva. FIFA želi pivo na tribinama i oko stadiona na SP-u 2014. u Brazilu te je to jasno poručila.
'Alkoholna pića su dio Svjetskog prvenstva. Ispričajte me ako budem zvučao arogantno, ali to je nešto oko čega nećemo pregovarati. Pravo na prodaju piva mora biti dio zakona', rekao je glavni tajnik FIFA-e Jerome Valcke.
Sasvim je jasno zašto je FIFA zauzela tako čvrst stav. Naime, njihov dugogodišnji sponzor je pivovara Budweiser (pivo kod nas poznato kao American Bud) koja se nalazi u vlasništvu najvećeg proizvođača piva na svijetu korporacije Anheuser-Busch InBev. Isto tako je i brazilska pivovara AmBev u njihovom sastavu.
Postoji još jedna točka neslaganja između Brazila i FIFA-e, a to je cijena ulaznice za umirovljenike i studente koja je u ovoj južnoameričkoj državi za te skupine u pola cijene. S time se FIFA nikako ne slaže.