Magista kopačka donijela je pobjednički gol dok Nike slavi igru, timove i igrače na najvećoj svjetskoj pozornici u Brazilu.
Jednim udarcem sa svojih Nike Magista kopački, njemački strijelac Mario Götze poslao je svoju naciju u delirij i zapečatio svoje mjesto u nogometnoj povijesti.
Za Nike Football, taj trenutak predstavio je krunu uzbudljive godine, kako za brend, tako i za poslovanje. Na terenu, Nike je startao turnir s 10 sponzoriranih timova, dok je 53 posto svih igrača koji su izabrani za momčad nosilo Nike kopačke, više nego svi ostali brendovi u kombinaciji.
Tijekom natjecanja, igrači koje je sponzorirao Nike, postigli su 76 golova, uključujući i pobjednika iz finala, njemačkog strijelca Maria Götzea, i gol kojime je njegov sunarodnjak Miroslav Klose postao najbolji strijelac svjetskih prvenstava svih vremena, srušivši rekord koji prethodno držao brazilski Ronaldo.
Izvan terena, kampanja #RiskEverything dominirala je u broju pogleda, komentiranja i uključenosti na društvenim mrežama, prije samog početka i za vrijeme prvenstva. Tri filma pod nazivom #RiskEveryting; „Risk Everything“, „Winner Stays“ i „The Last Game“, skupili su čak 397 milijuna online pogleda do danas. 23 milijuna ljudi povezalo se sa sadržajem lajkanjem, retvitanjem i komentiranjem, čime je „The Last Game“ postao jedan od najpopularnijih Facebook postova svih vremena.
Nike je proširio kampanju kreirajući real-time animacije, poput kratkih filmova naziva #AskZlatan. Animirani Zlatan Ibrahimović komentirao je Nike timove i igrače putem kratkih videa koji su se dijelili na društvenim mrežama i u suradnji s medijskim partnerima, što je rezultiralo s 20,6 milijuna pogleda i 12 milijuna kombiniranih aktivnosti konzumenata. Kampanja je prikupila novih 6,2 milijuna novih followera na različitim Nike Football društvenim platformama, otprilike 1.5 milijun tjedno za vrijeme trajanja turnira. Time je Nike Football postigao ukupno 78.8 milijuna followera na društvenim mrežama.
Ovi brojevi prikazuju razinu povezivanja s brendom koja je bez presedana. Uz rast od 21% u Nike Football poslovanju tijekom fiskalne godine koja je prethodila turniru (1. lipnja 2013. - 31.svibnja 2014.), brojevi demonstriraju zašto je Nike vodeći svjetski brend u svijetu.
Nike Football nastavlja svoj momentum lansiranjem aplikacije Nike Football. Aplikacija omogućuje članovima Nike Football zajednice da budu prvi koji će moći pristupiti posljednjim proizvodima, pričama, iskustvima s događanja i ostalim sadržajima. Čak i nakon posljednjeg zvižduka, predivna igra se nastavlja, na ulicama, na terenima i na igralištima diljem svijeta.