Financijski podaci poslovanja u zagrebačkoj Areni potvrdit će kako je KHL Medveščak možda i jedini domaći sportski kolektiv koji ima snagu i moć uložiti novac, a zatim tu istu investiciju oploditi i zaraditi. Upravo to nam je potvrdio glasnogovornik kluba Ranko Vučinić
Nakon Ice Fevera u zagrebačkoj Areni dojam je kako za čelnike Medveščaka nema nemoguće misije. Rasprodati sedam utakmica, napraviti šou, zaraditi na spektaklu, to je očigledno moto kluba koji već treću godinu za redom ruši sve nepisane postulate o neprofitnosti domaćeg sporta. Koliko god se klubovi iz drugih sportova bunili kako ne mogu skrpati kraj s krajem, toliko 'medvjedi' s lakoćom ostvaruju sve svoje planove.
Ranko Vučinić, glasnogovornik Medveščaka, iznio nam je niz podataka koji potvrđuju upravo to, da je moguće iznajmiti Arenu bez pomoći grada i države, prodati gotovo sve ulaznice u dva tjedna igranja, platiti spektakl i iz svega izvući financijsku korist. Možda ona nije ludo velika, no očito je i više nego dovoljna da se isplati uloženo i zaradi za život. I, da, plati porez!
Je li klub zadovoljan posjetom? Imate li službene podatke o broju prodanih ulaznica?
Iznimno smo zadovoljni projektom u Areni u svim dijelovima - u sportskom dijelu gdje smo već u prvoj utakmici osigurali plasman u doigravanje, organizacijskim dijelom jer smo pokazali da znamo odgovorno vodit projekt, financijskim jer ćemo po prvim neslužbenim pokazateljima pokriti sve planirane troškove koji su i nešto viši od planiranih, ali ćemo uspjeti financirati i klupske potrebe te događaj na Šalati i, naravno, zadovoljni smo odazivom publike. Službeni podaci govore kako je utakmice u Areni vidjelo oko 105.000 gledatelja. I upravo su ti gledatelji najvažniji jer su kupovinom ulaznice omogućili da se ovaj događaj održi i na tome smo im zahvalni! Ako jednom ne bude publike, tad neće biti niti projekta poput Arene.
Dobiva li Medveščak proviziju od prodanih piva tijekom utakmica u Domu sportova i Areni?
Koncesije u Areni Zagreb i Domu sportova u vlasništvu su tvrtki koje imaju godišnje koncesijske ugovore s dvoranama. Kod igranja utakmica u Areni klub ostvaruje pravo na manji postotak financijske dobiti od koncesija, dok u Domu sportova ne ostvaruje to pravo. Medveščak je ove sezone platio korištenje Arene prema ponudi koju je dobio i prihvatio, a koju je smatrao korektnom.
Troškovi projekta zbog dodatnih aktivnosti oko stvaranja leda te nekih naknadnih organizacijskih pothvata procijenjeni su na oko 3.700.000 kuna. S obzirom na neslužbene prihode od prodaje ulaznica, a nakon što se oduzmu sva davanja našim distributerima i državi, te s obzirom na prihode od generalnog pokroviteljstva PAN-a i nekih dodatnih marketinških aktivnosti, vjerujemo kako ćemo uspjeti podmiriti sve troškove događaja, dio mjesečnih troškova rada kluba te troškove organizacije utakmica na Šalati. Naime, taj projekt zbog malog broja ulaznica te ograničenih marketinških mogućnosti ne može financirati sam sebe.
U kojoj mjeri je klub zadovoljan rezultatskim dostignućem na Ice Feveru? Osvojeno je 10 od maksimalnih 14 bodova.
Naravno da uvijek može bolje, no zadovoljni smo osvojenim bodovima, zadovoljni smo što smo već u prvoj utakmici osigurali doigravanje u top 6, a iznimno smo zadovoljni što je Arena završila bez povreda. Sada su trener i momčad koncentrirani na gostujuće utakmice koje nas očekuju, a zatim i na utakmice pred domaćom publikom na Šalati.
Tijekom Ice Fevera PAN je prodao 98.000 čaša piva od pola litre, pa je jasno da je i taj financijski dio kolača 'medvjeda' vrlo značajan
Nakon Arene odlazimo na Šalatu na Winter Classic i to je najljepša priča sezone, nakon čega se vraćamo u naš dom, u Ledenu dvoranu. Tamo ostajemo i u doigravanju i eventualnom finalu. Što bolji plasman u doigravanju naš je primarni cilj, a ukoliko dođe do igranja finala u Zagrebu, smatramo kako to zaslužuje da bude odigrano upravo u Ledenoj dvorani, nakon Šalate našem drugom-prvom domu.