Sastanak u Parizu ipak je ponudio rješenje. Kako prenosi BBC, Max Mosley, prvi čovjek FIA-e, izjavio je da je Formula 1 spašena te da se on ipak neće kandidirati za novi predsjednički mandat. Još uvijek se čeka i izjava čelnika FOTA-e
Po svemu sudeći, Formula 1 u dosadašnjem formatu je spašena. Ipak neće biti paralelnih natjecanja, tužbi i novih optužbi, a sve to dogovoreno je na sastanku FIA-e i FOTA-e u Parizu. Max Mosley, predsjednik svjetske automobilističke federacije, koji je bio glavni kamen spoticanja u pregovorima oko budućnosti Formule 1, izjavio je francuskim novinarima da budućnost najpopularnijeg oktanskog sporta više nije upitna.
'Neće biti paralelnih natjecanja i neće biti raskola. Postojat će jedinstveno prvenstvo Formule 1, a cilj nam je vratiti se na razinu potrošnje iz ranih devedesetih u naredne dvije godine. Dogovorili smo se oko smanjenja troškova i jako sam zadovoljan što je na kraju zdrav razum prevladao', kazao je Mosley dodajući kako će po željama čelnika FOTA-e povući svoju kandidaturu za još jedan predsjednički mandat u FIA-i.
Bernie Ecclestone, jasno, izrazio je svoje oduševljenje postignutim dogovorom, a što o svemu imaju reći predstavnici FOTA-e (Formula 1 Teams Association) zasad se ne zna. Kako bilo, očito je da su Ferrari i ostatak društva koji su se protivili zamislima FIA-e ipak malo popustili i tako omogućili pronalazak kompromisnog rješenja. Max Mosley tako je ispao tek kolateralna žrtva svojih novotarija.
Vodeće momčadi bile su u sukobu s Mosleyjem zbog novih pravila za sljedeću sezonu. Po tim pravilima momčadi bi morale pristati na ograničenje svojih proračuna na 40 milijuna funti. Onima koji bi pristali na ograničenje proračuna obećana je veća slobodu kad su u pitanju tehnička rješenja za bolide. Dvije su momčadi pristale na te uvjete (Williams i Force India), dok su ostale ekipe predlagale da se smanjenje proračuna odvija u više sezona.
Budući da Mosley nije popuštao, osam momčadi, predvođenih Ferrarijem, prošli je petak najavilo odlazak iz Formule 1 sljedeće sezone te osnivanje natjecanja koje ne bi bilo pod okriljem Međunarodne automobilističke federacije.