Težina vozača postaje sve bitnija u modernoj Formuli 1, a u novoj sezoni zbog promjena tehničkih pravila još će veću prednost imati oni lakši…
U 2014. godini maksimalna težina bolida bit će doduše povećana na 690 kilograma, no novi V6 turbo motori bit će znatno teži od prošlogodišnjih pa se očekuje da će lakši vozači imati znatnu prednost. Takva situacija nije ništa novo, već godinama su niski i lagani vozači ti koji osvajaju titule prvaka.
'Nisam ništa jeo već pet godina. Minimalna težina bolida je preniska posljednjih godina. U ovom trenutku savršena težina vozača je između 60 i 65 kilograma,' žali se Mark Webber, koji sa svojom visinom 185cm ne može biti lakši od trenutnih 75kg.
Webber smatra da je upravo razlika u težini razlog zbog kojeg se ne može nositi s timskim kolegom. Naime Vettel je visok 174cm i ima 65 kilograma. I druga dva najbolja vozača današnjice su sličnih dimenzija: Alonso (171cm, 64kg), Hamilton (174cm, 67kg).
Poput Webbera koji odlazi iz Formule 1, u problemima zbog prekomjerne visine i težine još su Adrian Sutil (183cm, 75kg), Jenson Button (183cm, 72kg), a kako piše njemački Sport Bild, transfer Nice Hulkenberga (184cm, 74kg) u McLaren mogao bi propasti upravo zbog težine talentiranog vozača, što dovoljno govori koliko je bitna…