MEGASPORTAŠI

Ovi heroji najbolje promoviraju neuništivi sportski duh!

03.12.2013 u 18:28

Bionic
Reading

Hrvatski paraolimpijski odbor (HPO) danas je na konferenciji za novinare predstavio novu komunikacijsku kampanju naziva 'Možeš me podcijeniti kao čovjeka, ali ne kao sportaša'

Cilj kampanje je utjecati na svijest javnosti, ponajviše sportskih institucija, na neravnopravan položaj paraolimpijskih sportaša. Posebno je važno naglasiti činjenicu da se u izbor sportaša godine ne uključuju i paraolimpijci.

U kampanji se pojavljuju poznati paraolimpijci Mikela Ristoski, Anđela Mužinić, Branimir Budetić, Kristijan Vincetić i Matija Grebenić. Kampanja je nastala u suradnji s agencijom za sponzorska savjetovanja CiV, reklamnom agencijom Bruketa&Žinić OM, produkcijskom kućom PaktMedia i digitalnom agencijom iStudio.

'Hrvatski paraolimpijski odbor pred sobom ima dug put ka ostvarivanju jednakosti, zbog toga su kampanje poput ove od velikog značaja, kako za naše sportaše tako i za hrvatsko društvo. Tim iz Brukete&Žinića tijekom proteklih godina proveo je mnogo vremena s našim paraolimpijcima i prikazali su ih upravo onakvima kakvi jesu, - mladim i vedrim vrhunskim sportašima koji i mene i HPO čine ponosnima (video),' kazao je predsjednik HPO-a Ratko Kovačić.

Osvajač srebrne medalje u bacanju koplja za slabovidne osobe s paraolimpijskih igara u Pekingu 2008. godine, te brončane medalje četiri godine kasnije u Londonu Branimir Budetić zahvalio se svima koji su potaknuli inicijativu i sudjelovali u izradi videospota, kojeg smatram ogromnim doprinosom paraolimpijskom pokretu.

Svaki sportaš s invaliditetom je zlatna priča, a podsjetimo se i prvog olimpijskog zlata Darka Kralja


'Videospot promovira sport na vrhunskoj natjecateljskoj razini. Osobno sam sretan što ću javnosti moći pokazati ne samo sportske uspjehe, već i one izvan terena,' naglasio je Budetić.

Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žinić OM je istaknuo kako ga je šokirala činjenica da se paraolimpijci ignoriraju prilikom dodjele titule sportaša godine, premda se radi o sportašima s vrhunskim rezultatima, koji su kako u životu, tako i u sportu simboli upornosti, asketizma i dosljednosti, unatoč svojem invaliditetu.

'Odatle i inspiracija za kampanju sa sloganom Možeš me podcijeniti kao čovjeka, ali ne i kao sportaša. Željeli smo pokazati svu radost i odricanja koja su potrebna za svako bavljenje sportom, pa tako i za paraolimpijske sportove,' kazao je Žinić.

Kampanja je u potpunosti snimana na terenima Športskih objekata Mladost u Zagrebu. TV spot je režirao Gregor Vesel, snimatelj je Damjan Radovanović, fotograf je Domagoj Kunić, za društvene mreže zadužen je tim iz iStudija.