Najveći sportski događaj u SAD-u je pred vratima. Super Bowl je i veliki biznis, no ponekad ni novac nije dovoljan da bi neka kompanija dobila svojih 30 sekundi reklamnog prostora
Tko želi 30 sekundi reklamirati svoj proizvod za vrijeme Super Bowla (3. veljače), to zadovoljstvo će na televiziji CBS, koja prenosi finale američkog nogometa, platiti čak četiri milijuna dolara.
Iako je to čak za pola milijuna dolara viša cijena u odnosu na prošlu godinu, reklamni prostor je bez problema rasprodan. Tako si je ta televizijska kuća mogla dozvoliti da odbije reklamni spot koji nije bio prema njezinim pravilima.
Naime, za vrijeme Super Bowla željela se je reklamirati i internetska stranica Pornhub koja je pornografskog sadržaja. U videouratku od 21 sekunde nema ničega eksplicitnog jer se u njoj pojavljuju samo djedica i bakica kako sjede na klupi te na kraju logo Pornhuba.
'Standardi CBS-a ne dozvoljavaju reklamiranje bilo čega vezano uz pornografske sadržaje. Ne možemo odobriti vaš zahtjev', pisalo je u priopćenju američke televizije.