Olimpijske igre su pred vratima. I dok organizatore zabrinjavaju hakeri koji će na svoj pokušati omesti sportska događanja, trgovce opet zabrinjava marketinška policija
Mali londonski trgovci ovih su dana u strahu od svojevrsne marketinške policije. Organizatori OI zaposlili su 250 ljudi koji obilaze London i traže one koji u prodaji svojih proizvoda nedopušteno koriste olimpijske simbole.
Takva pravila nametnuli su ekskluzivni olimpijski sponzori poput Coca-Cole (ima ih 11) koji plaćaju MOO-u po 100 milijuna USD. Kontrolori će kazniti svakoga tko se usudi koristiti čak i asocijacije na Olimpijske igre, a o izrazima poput zlata, srebra i bronce da i ne govorimo. Takvi prekršitelji mogli bi biti kažnjeni i sa 20.000 funti.
Organizatori su pak u strahu od hakera kojima će informatički sustav Igara biti veliki izazov. Tvrdi to Marc Maiffret, danas šef tvrtke zadužene za informatičku zaštitu Igara, a nekad i sam haker kojeg je sa 17 godina uhitio FBI i odveo na pravi put.
Igre, navodno, najviše žele napasti skupine hakera poput LulzSec i Anonymous svjesne da bi im to donijelo svjetski publicitet. Takav jedan napad može dovesti do toga, recimo, da suci ne mogu pregledati fotofiniš mrtve utrke između Usaina Bolta i Yohana Blakea i da se jedno vrijeme ne može ustanoviti tko je pobjednik.
Prije četiri godine obrambeni informatički bedem Igara svaki se dan obranio od 12 milijuna cybernapada. Za vrijeme londonskih Igara svaki se dan očekuje 14 milijuna takvih napada.