Nogomet odavno nije samo obična igra u kojoj 22 igrača na zelenom travnjaku jure za loptom. Nogomet je veliki business. A veliki će posao nakon plasmana Gordog Albiona na SP 2010. napraviti - englesko gospodarstvo
Nakon prošlotjedne pobjede (5:1) nad Hrvatskom u Londonu, Engleska je s maksimalnim bodovnim učinkom iz prvih osam kvalifikacijskih susreta izborila pravo nastupa na Svjetskom prvenstvu u Južnoafričkoj Republici 2010.
Kako piše Deutsche Welle, nakon slavlja Capellovih igrača zbog uvjerljive pobjede nad Hrvatskom, dlanove su zadovoljno trljali i menadžeri velikih engleskih firmi. Zahvaljujući plasmanu nacionalnog tima na SP, oni očekuju dodatne milijarde prometa u poslovanju.
Kako procjenjuju analitičari grupacije British Retail Consortium (RBC), engleski građani će potrošiti oko 1,25 milijardi eura na sve ono što je vezano uz turnir na jugu Afrike.
Većinom će oni novac trošiti na klasičnu navijačku potrošačku robu: suvenire, dresove, pivo i moderne TV-uređaje.
Koliko je neki veliki nogometni turnir velika motivacija za trošenje para, na Otoku se moglo vidjeti već za vrijeme proteklog Svjetskog prvenstva 2006. u Njemačkoj. Engleska je ispala već u četvrtfinalu, a grupacija RBC je tada izračunala da su domaći fanovi potrošili dodatnih oko 1,4 milijarde eura na rekvizite i slično.
Razlog nešto manje svote procijenjene za SP 2010. (1,25 milijardi) u odnosnu na turnir u Njemačkoj je svjetska gospodarska kriza, pojasnio je RBC.