Iako se sve odvilo u tri dana čini se kako je dovođenje 34-godišnjeg Lionela Messija u PSG bio i odličan poslovni potez
Naime, prema prvim podacima u svega tri dana moćni PSG zaradio je ogroman novac od prodaje Messijevog dresa s brojem 30.
Podsjetimo, u ponedjeljak je Messi održao oproštajnu konferenciju u Barceloni, u utorak popodne je stigao u Pariz i taj dan je objavljeno kako je odabrao broj 30, isti onaj koji je nosio na početku seniorske karijere u Barceloni.
U srijedu je službeno predstavljen u PSG-u i od tada kreće 'Messimanija'.
Velik broj navijača ga je došao pozdraviti i dati mu podršku, a očito je još veći broj njih odlučio kupiti originalni dres PSG-a s brojem 30.
Naime, španjolski list Marca došao je do podatka da je u tri dana, dakle od utorka do četvrtka, PSG ukupno prodao više od 800 tisuća dresova za koje je su navijači ukupno izdvojili više od 100 milijuna dolara. Zastrašujući podaci!
Tako su svi lijepo zaradili u svega tri dana, i tehnički sponzor kluba NIKE (na dresu se nalazi logo Jumpman, po silueti Michaela Jordana!), ali i klub (oko 10% od ukupne prodaje!) koji će na taj način vrlo brzo zaraditi samo od prodaje dresova više nego što je Messijeva plaća, koja navodno iznosi 35 milijuna eura po sezoni.
A zapravo je pitanje koliko bi ukupno dresova mogli prodati u prvoj Messijevoj sezoni obzirom na popularnost Argentinca širom svijeta. A i sam dres, koji krasi silueta legendarnog košarkaša Michaela Jordana, je poprilično atraktivan.