HAJDUKOV VELIKI TJEDAN

Stigao najtraženiji dres u Hrvatskoj

05.02.2016 u 15:05

Bionic
Reading

Uoči Hajdukovog 105. rođendana, koji se obilježava na subotnjoj prvenstvenoj utakmici protiv Slaven Belupa, u Split je avionom stigao novi kontingent 'maskirnih' dresova za kojima je proteklih mjeseci vladala nevjerojatna potražnja. Jednostavno ga nije bilo moguće nabaviti

To je samo dio prigodne, posebno označene kolekcije koja će biti u prodaji tijekom 2016. godine: na Poljudu je predstavljeno još pedesetak posebnih rođendanskih proizvoda, a sve to samo je uvod u Hajdukov slavljenički tjedan.

Osim popularnih dresova s oznakom '105' na rukavu, u kojima će igrači splitskog kluba nastupati ove sezone, u prodaju je puštena serija odjevnih predmeta, alkoholnih pića, privjesaka i značaka, te niza drugih artikala. Dresovi su, dakako, i dalje poseban hit, a proizvođač 'Macron' napravio je iznimku i preko reda izradio one slavljeničke, i sam iznenađen nevjerojatnom potražnjom na malom hrvatskom tržištu.

U idućem tjednu, počevši od ponedjeljka, splitski klub kreće sa serijom predstavljanja novih sponzora i poslovnih partnera, kao i co-branding projekata, a sve će kulminirati cjelodnevnom subotnjom proslavom. Hajdukov marketing radi punom parom i po očekivanjima će već ove godine zaraditi dovoljno novca kojim će se puniti cijeli klupski budžet, čime će klub postati samoodrživ sa stabilnim izvorima financiranja.


Neslužbene brojke govore da splitski klub bez prodaje igrača godišnje zaradi preko 40 milijuna kuna, odnosno više nego svi ostali klubovi u Hrvatskoj zajedno.

Paralelno i dalje traje euforija oko učlanjivanja: do petka prijepodne registrirano je 16 tisuća članova s plaćenim članarinama, čime je u tek nešto više od mjesec dana premašena brojka od cijele prošle godine. Taj posao na sebe je preuzela udruga Naš Hajduk, koja je u suradnji s Torcidom organizirala akcije u nizu gradova diljem Hrvatske i inozemstva. Po potpisanom ugovoru članarine se službeno bilježe kao pozajmice koje se neće potraživati, već će jednom u budućnosti biti pretvorene u dionice. Time će, po planu, navijači i definitivno postati većinski vlasnici Hajduka.