Zbog rupe u pravilniku u 2015. godini svi će opskrbljivači motora moći dodatno razvijati svoje pogonske jedinice tijekom sezone, osim Honde...
Kako piše španjolska Marca, izgledi Fernanda Alonsa za dobivanjem pobjedničkog bolida ove godine doživjeli su novi udarac. Naime, FIA će dopustiti Mercedesu, Ferrariju i Renaultu djelomičan razvoj motora tijekom sezone, dok Hondi – neće. Razlog? Rupa u sportskom pravilniku koji traži 'zamrzavanje' razvojnih aktivnosti tijekom sezone utrkivanja, ali ipak omogućuje opskrbljivačima motora određene nadogradnje pojedinih dijelova (otprilike oko njih pola) tijekom druge razvojne sezone.
Britanski Autosport prvi je izvijestio o rupi u pravilniku koja će u velikom dijelu ukinuti 'zamrzavanje' razvoja motora. No, ono se neće odnositi na Hondu, koja ionako kaska za konkurencijom.
'S obzirom da su drugi proizvođači morali ovjeriti svoje motore do 28. veljače 2014. godine, bilo bi pošteno da se to isto traži od novog opskrbljivača 28. veljače ove godine,' potvrdio je Charlie Whiting.
Što se samog pravila 'zamrzavanja' razvoja tiče, ono je uvedeno da bi se ograničio rast troškova u Formuli 1.
Konačni poredak vozača u 2014. godini:
1. Lewis Hamilton (VB) Mercedes 384
2. Nico Rosberg (Njem) Mercedes 317
3. Daniel Ricciardo (Aus) Red Bull 238
4. Valtteri Bottas (Fin) Williams 186
5. Sebastian Vettel (Njem) Red Bull 167
6. Fernando Alonso (Špa) Ferrari 161
7. Felipe Massa (Bra) Williams 134
8. Jenson Button (VB) McLaren 126
9. Nico Huelkenberg (Njem) Force India 96
10. Sergio Perez (Mek) Force India 59
Poredak konstruktora:
1. Mercedes 701
2. RedBull - Renault 405
3. Williams-Mercedes 320
4. Ferrari 216
5. McLaren 181
6. Force India - Mercedes 155
7. Toro Rosso - Renault 30
8. Lotus - Renault 10
9. Marussia - Ferrari 2
10. Sauber - Ferrari 0
Sve sažetke F1 sezone 2014. pogledajte ovdje