Real Madrid i njemački proizvođač sportske opreme Adidas produžili su suradnju do ljeta 2028. godine, a novi će ugovor 'u blagajnu 'kraljeva' donijet nevjerojatnih 120 milijuna eura na godinu
Ujedno, to je postao najunosniji sponzorski ugovor kad su u pitanju nogometni klubovi i proizvođači sportske opreme. Do sada je prvo mjesto držala Barcelona, koja je prošle godine potpisala novi desetogodišnji ugovor s Nikeom vrijedan 110 milijuna eura po sezoni.
Za 'kraljeve' je ovaj ugovor velika pobjeda, posebice nakon ovako očajne i rezultatski neuspješne sezone. Suradnja Reala i Adidasa traje još od 1998. godine, a po starom ugovoru Madriđani su godišnje zarađivali 'samo' 37 milijuna eura pa je ovo ogroman iskorak u zaradi.
Na trećem mjestu najunosnijih ugovora je Manchester United, koji je 2015. godine potpisao desetogodišnju vjernost Adidasu, koji mu godišnje plaća 82,5 milijuna eura.
Slijedi ih gradski suparnik i novi aktualni dvostruki engleski prvak Manchester City, koji je u veljači ove godine potpisao desetogodišnji ugovor s Pumom vrijedan 75,8 milijuna eura po sezoni, a koji će na snagu stupiti tek od sljedeće natjecateljske sezone.
Prošle godine i Arsenal je promijenio dobavljača opreme, a ugovor će, kao i kod Manchester Cityja, početi teći od sljedeće sezone. Arsenal je s Pume (33 milijuna eura po sezoni) prešao na Adidas, a petogodišnji ugovor s Adidasom trebao bi 'topnicima' donijeti 66 milijuna eura po sezoni.
Njegov gradski rival Chelsea, koji je 2017. godine Adidas zamijenio Nikeom, također zarađuje 66 milijuna eura godišnje. Njemački Bayern, kojeg već tradicionalno 'oblači' Adidas, od sponzorskog ugovora prihoduje 47 milijuna eura na godinu.