Ekscentrične i nerijetko depresivne teme glavna su karakteristika skoro svih igara genijalnog dizajnera Edmunda McMillena. Nakon jezivog Binding of Isaaca, McMillen se primio tematskog revampa jedne od njegovih starijih igara
Riječ je o naslovu koji je tematski smješten u svijet Fime Fcuka, no ne koristi nijednu mehaniku ni stil tog mišunga platformske igre i slagalice. 0uroboros je akcijska igra smještena u nasumično generirane okrugle nivoe gdje glavni lik na najčudnije moguće načine uništava gomile neprijatelja te nastoji prokrčiti put prema izlazu.
'Zamislite igru u kojoj Megamana iz automobila izbacite tolikom brzinom da prodere kroz materijal vremena i prostora te izvrne našu stvarnost naopačke. Vaši organi bi bili s vanjske strane i lako biste se mogli provlačiti ispod vrata i kroz pukotine u pločniku. Koprcajući se u boli dok kližete sve dublje u dubine zemlje, pronašli biste se na žilavim očnim jabučicama druge verzije vas koja je, čini se, procurila u dubinu zemlje još prije nekoliko godina. Vi i vaša druga verzija provest ćete dug razgovor o boli i patnji. U jednom trenu prekinut će vas sluzava tanka prilika lika koji izgleda isto kao vi i vaš novi najbolji prijatelj', rekao je McMillen. 'Koji si ti k****, prijatelju? pitate ga, no on ne odgovara.'
Zbunjujuće? Da. Odvratno? Aha. Na sreću, ostatak izjave imao je puno više smisla: '0uroboros je akcijsko-platformska pučacina s nasumično generiranim nivoima u stilu Binding of Isaaca ili Spelunkyja, ali malo zeznuta. Nemam pojma kad ću je završiti, no vjerujem kako je stigao čas da joj konačno dam glas.'
Izjavu je popratio i kratki i već objavljeni video gameplayja