Istraživanje provedeno u sedam škola diljem Europe pokazalo je kako nastavna pomagala s 3D tehnologijom potiču koncentraciju
Studiju su proveli znanstvenici International Research Agency, po narudžbi tvrtke Texas Instruments, piše BBC
Obuhvatila je 740 učenica i učenika u školama u Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Nizozemskoj, Turskoj, Velikoj Britaniji i Švedskoj.
Učenici su testirani prije i poslije nastave biologije, tijekom koje su učili o tjelesnim funkcijama.
Njihovi su rezultati uspoređivani s kontrolnom skupinom, koja je koristila samo tradicionalne metode poučavanja.
U prosjeku, 86 posto učenika u razredima opremljenim 3D tehnologijom imalo je bolje rezultate na testovima, za razliku od 52 posto u klasičnim razredima.
Korištena su pomagala poput 3D projektora, 3D naočala i slično.
Tehnologija je, čini se, najviše djelovala na privlačenje pozornosti - u 3D razredima nastavu je pozorno pratilo 92 posto učenika, a u klasičnim samo 46 posto.
Povećao se i broj pitanja upućenih učiteljima. Javljala su se čak i djeca koja to inače ne rade.