Ako se smatrate doista nadprosječno vještim gejmerom kojemu Dark Souls u osnovnoj varijanti nije predstavio izazov, novi naslov Bloodborne tu je kako bi to ispravio
Svi mi (hardcore gejmeri, barem) mislimo kako smo doista dobri u igrama koje igramo. Svaki igrač Dote 2 radije će gurnuti glavu u fritezu nego priznati kako je zapravo loš, dok će svaki fan Dark Soulsa ponosno reći kako je proživio pakao igre te kako mu nije predstavila izazov (makar, realno, kontroler koji koristi je treći ili četvrti po redu).
Kako bi udovoljili ljubiteljima suludo izazovnih akcijskih avantura, developeri iz From Softwarea za nadolazeću akcijsku avanturu Bloodborne priredili su pravu malu poslasticu. Pod poslastica, naravno, mislimo mazohistički pakao vrijedan najzagriženijih profića.
Kao i u dosadašnjim Fromovim videoigrama, na početku Bloodbornea moći ćete izabrati pozadinu, odnosno prošlost glavnog lika. Ovisno o tome što birate, mijenjat će vam se početne statistike. Pored manje ili više klasične plejade specijalista, nalazi se i adekvatno nazvano podrijetlo 'Nije se ni trebao roditi' koje je toliko odvratno slabo da bez pokretanja igre predstavlja pravi izazov i okorjelim veteranima žanra
Samo primjera radi recimo o kakvom se nerfu ovdje radi. Svaki, pa čak i najslabiji lik u startu ima 60 bodova raspoređenih po statovima, što po fizičkim karakteristikama, što po resursima koje koristite kako biste si nadogradili opremu. 'Nije se trebao roditi' ima čak šest bodova manje od prosjeka, s time da skoro ništa ne može potrošiti na nadogradnju opreme.
Kratko rečeno - ako pokrenete igru s ovom klasom, u vodi ste do grla prije pritiska na gumb 'počni avanturu'. Ako vam to nije dovoljno da vas kao pravog meštra žanra zaintrigira za Bloodborne, onda stvarno ne znamo.
Izvor: IGN