Koliko biste platiti za Twitter na kojem vas oglašivači ne bi maltretirali? S tom idejom mladi je poduzetnik prikupio više od 600 tisuća dolara donacija
Jesu li dani Twittera i još nekih društvenih mreža odbrojeni? Pođe li sve onako kako osnivač App.neta Dalton Caldwell planira, moglo bi svašta biti.
Njegova nova društvena mreža počiva na načelu revolucionarnom koliko je kablovska televizija bila u vrijeme kad je počinjala, prenosi stranica Small Business Trends
Što, dakle, Caldwell hoće? Društvenu mrežu bez oglasa, koju financijski podržavaju korisnici.
Blesava ideja, čini vam se? Razmislite još jednom. App.net je već prikupio više od 658 tisuća dolara (oko 3,7 milijuna kuna), zahvaljujući podršci gotovo deset tisuća donatora koji su se prijavili kao prvi korisnici nove društvene mreže.
Do kraja kampanje, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još dvadesetak sati. Caldwell je izvorno tražio 500 tisuća dolara.
Članom se može postati već od 50 dolara (oko 285 kuna) pa sve do 1000 dolara (oko 5700 kuna) godišnje. Čak 60 donatora dalo je najveći mogući iznos.
App.net zasad izgleda prilično spartanski, no podignuta su tek funkcionalna aplikacija za web i API. Pravi posao tek ih čeka.
Pogledajte video: