Zbog greške pod oznakom 'Error 53' u radu iPhonea pred Appleom je vrlo moguća nova parnica zbog korisnika koji su Home tipku uređaja popravljali van službenih i ovlaštenih servisa
Nakon popravki bi korisnici normalno nastavili koristiti uređaj i sve bi funkcioniralo - uključujući i Touch ID funkcionalnost. Međutim, već s prvom nadogradnjom iOS platforme softver provjerava odgovara li hardver uređaja ostatku - a posebno Touch ID senzor. U slučaju da nema podudarnosti, iPhone će izbaciti spomenutu grešku i postati neupotrebljiv.
Apple napominje da je riječ o sigurnosnoj mjeri, no s tim nije zadovoljan dio potrošača koji su popravkom u neovlaštenim servisima dobili neupotrebljive cigle umjesto skupih uređaja.
Stoga je barem jedna odvjetnička kuća odlučila okupiti potrošače u zajedničkoj parnici protiv Applea, piše The Guardian. Jedan od odvjetnika iz Ujedinjenog Kraljevstva navodi kako Apple vodi bezobzirnu politiku prema potrošačima te da se slučaj može voditi i kao kršenje jednog starijeg zakona u kojem stoji da je ilegalno namjerno uništavati vlasništvo nekog drugog.
Prema nekim informacijama, čini se da i zamjena zaslona uređaja vodi do slične greške u radu uređaja. Pored odvjetnika, u priču bi se, barem u Europi, mogla uključiti i izvršno tijelo EU - Europska komisija. Za sada Apple nastavlja tek ponavljati kako je posrijedi tek sigurnosna mjera namijenjena zaštiti korisnika te da potrošači trebaju kontaktirati Apple Support.