Apple gubi udio na tržištu tableta i malo je vjerojatno da će uspjeti predstaviti proizvod kojim bi nadmašio Androide
Tableti više nisu rezervirani samo za zaljubljenike u nove tehnologije. Postali su 'mainstream', a upravo je to naštetilo Appleu i njegovom položaju vodećeg proizvođača tableta na tržištu.
Prema podacima analitičke tvrtke Canalys, koje prenosi Telegraph, Appleov udio na tržištu tableta pao je na 43 posto, dok su istovremeno tableti s Androidom osvojili 53 posto tržišta.
Podaci pokazuju kako su Samsung, Amazon, Lenovo i Acer u proteklih godinu dana rasli za 200 posto, i to zahvaljujući ponajprije tabletima s dijagonalom od 9 inča (22,86 centimetatra).
Ipak, unatoč udjelu od 53 posto na tržištu, Android još uvijek zaostaje po broju dostupnih aplikacija i broju preuzetih aplikacija.
Analitičari Canalysa smatraju da će se taj trend drastično promijeniti u sljedećih godinu dana.
'Očekujemo osjetan porast u broju i kvaliteti aplikacija napravljenih ili optimiziranih za Android tablete u sljedećih 12 mjeseci, što zbog Googleovih promjena i poboljšanja u Play storeu, što zbog povećanja broja uređaja na tržištu', ističe analitičar Canalysa Tim Shepherd.
Apple je sličnu sudbinu već doživio na tržištu pametnih telefona, što će rezultirati pojavom jeftinijeg iPhonea.
No analitičari smatraju da Apple ne može isto napraviti s jeftinijim tabletom jer se na tržištu već nalaze izuzetno jeftini uređaji koje pogoni Android.