Bebo je na početku bio uz bok Facebooku, a onda je pao u zaborav. Sada ga njegovi osnivači žele vratiti u život
Sjećate li se Beba? Ne? Kada je 2005. Bebo pokrenut, društvene mreže tek su bile u začetku.
Bebo je bio mreža na kojoj su korisnici mogli objavljivati svoje blogove, crteže, ispunjavati različite kvizove, ali i komunicirati s drugim korisnicima. U biti, bio je ne previše ozbiljna društvena mreža.
Njegova ploča za crtanje ('whiteboard'), bila je veoma popularna jer su korisnici na njoj mogli bez cenzure crtati što god su htjeli i pokazivati drugim korisnicima.
No nakon što je 2008. prodan AOL-u za impresivnih 850 milijuna dolara, polako je pao u zaborav.
Sada su ga njegovi osnivači, supružnici Michael i Xochi Birch za svega milijun dolara ponovno otkupili i najavljuju Bebov povratak na svjetsku scenu.
U zanimljivom videu objavljenom na Bebu, Michael Birch objašnjava kako žele krenuti ispočetka, ali kako to ne znači da će profili korisnika biti izgubljeni.
Fotografije i blogovi s korisničkih profila bit će spašeni i dostupni korisnicima za preuzimanje u nadolazećim mjesecima. Nažalost, onaj najzabavniji dio Beba - kvizovi, igrice i crteži otići će u nepovrat.
Birch nije želio otkriti kako točno planira oživjeti Bebo, ali obećaje kako će 'uvijek biti mjesto gdje korisnici mogu biti ono što jesu, zabaviti se i ostati u kontaktu s prijateljima'.
Kad će novi Bebo ugledati svjetlo dana, još nije poznato, kao ni hoće li, poput novog Myspacea, promijeniti pristup korisnicima.
Ako želite biti prvi obaviješteni, možete ostaviti e-mail adresu na službenim stranicama Beba i među prvima dobiti poziv na novi Bebo.