Plaćanje računa, provjera stanja u promatu i informacije o radnom vremenu pojedinih službi, samo su neke od informacija koje možete saznati na web aplikaciji holdinga
Sigurno vam je već netko rekao da negdje možete provjeriti kasne li tramvaji i jeste li platili komunalne naknade, ali ste zaboravili gdje.
Ove, ali i druge stvari moguće je saznati na adresi sada.zgh.hr, koju je na prvu zaista teško naći u moru rezultata koje tražilica izbaci na spomen ZET-a. No jednom kad je pronađete, naći ćete mnoge korisne informacije o stanju u tramvajskom i cestovnom prometu, opskrbi vodom i plinom, razvrstavanju otpada i ostalim uslugama.
Informacije se ažuriraju redovno te na jednom mjestu možete vidjeti sve obavijesti o izvanrednim situacijama, kao što su radovi na opskrbi i prometnicama ili izmjene u javnom prijevozu.
Osim toga, na ovoj stranici, koja funkcionira i kao web aplikacija, možete pronaći pravilnike, kodekse i izvješća o radu ZET-a te adrese svih podružnica, ukoliko vam hitno zatreba neke njihova usluga. Pod odjeljkom O nama nalazi se i popis članova Povjerenstva za reklamacije potrošača kojem se možete javiti budete li imali kakvu pritužbu.
O djelokrugu Povjerenstva saznajte više uvidom u njegov Pravilnik o radu.
Radna vremena pojedinih službi
Odjeljak Aktualnosti sadži informacije o radnom vremenu pojedinih službi za blagdane ili druge prigode. Tako na primjer posljednja obavijest kaže kako tržnice u Zagrebu, kao i Veletržnica i hladnjača neće raditi u nedjelju na Uskrs 1. travnja te 2. travnja, na blagdan Uskrsnog ponedjeljka. Centar za korisnike Zagrebačkog holdinga kao i sve blagajne i šalteri GSKG, Vodoopskrbe i odvodnje, Plinare Zagreb-Opskrbe., podružnice Čistoće neće biti otvoreni na Uskrs i Uskrsni ponedjeljak, dok će u petak 30. ožujka sva navedena mjesta poslovati prema uobičajenom rasporedu.
Pozivni centar Zagrebačkog holdinga dostupan je na broju telefona 072/ 500 400 radi od 0 do 24 i blagdanima. Reciklažna dvorišta su zatvorena na blagdane, a uobičajeno radno vrijeme pogledajte na linku. Ovdje možete pronaći kontakte za Dežurne ljekarne , Hitne intervencije i Radno vrijeme Gradskih groblja.
Internetskim aplikacijama za komunalne, energetske, prometne i tržišne djelatnosti možete pristupiti na ovoj poveznici, i zatim skrolate do dna dok ne nađete Internetske aplikacije. Tamo možete pronaći Zonu za korisnike i opis usluga koje aplikacije nude.
Aplikacije za plaćanje računa
Među njima su Moj račun – web i mobilna aplikacija koja nudi pregled očitanih, dostavljenih i procijenjenih stanja plinomjera, pregled zaduženja i uplata prema otvorenim računima, grafički prikaz mjesečne i godišnje potrošnje plina, informativni izračun troškova potrošnje plina za bilo koji vremenski period, mogućnost dostave obračuna i akontacijskih rata putem e-maila, preuzimanje ispostavljenih računa u PDF formatu i podnošenje upita (reklamacija i prigovora) kupaca plina.
Moj VIO nudi opcije prijava stanja vodomjera, prijava kvara, pregled računa i uplata, provjera stanja računa i potrošnje vode, dostava računa putem elektroničke pošte i preuzimanje ispostavljenih računa .pdf.
Ako ste prijavljeni na Središnji državni portal, možete primati uplatnice putem sustava e-građani. Sustav e-Građani može koristiti svaki građanin Republike Hrvatske stariji od 15 godina koji posjeduje elektroničku vjerodajnicu s Liste prihvaćenih vjerodajnica. Ako ne posjedujete neku od navedenih vjerodajnica, posjetite najbližu poslovnicu Financijske agencije (FINA), i na označenim šalterima zatražite vjerodajnice za e-Građane. Za izdavanje vjerodajnica ne naplaćuje se naknada, a uz pomoć njih možete izvršiti prijavu na e-usluge u sustavu e-Građani te Osobni korisnički pretinac.