U BlackBerryju ne planiraju rušiti s trona nekog od divova koji trenutno vladaju svijetom smartfona, već polako i uporno graditi stabilan biznis koji će biti relevantan u svijetu mobilne telefonije. Prvi korak bit će povećati tržišni udio u premium segmentu
BlackBerry, ustvrdio je tijekom sajma Mobile World Congress u Barceloni globalni glavni direktor te tvrtke Francois Mahieu, drži tri do pet posto udjela u globalnom tržištu top modela mobitela. Prema njegovom mišljenju, to je znak kako su na pravom putu i kako ugrabiti dio udjela Appleu i Samsungu, divovima koji trenutno dominiraju tržištem, nije lako.
No, u BlackBerryju ni ne planiraju srušiti nekog od njih s trona. Cilj je polako i uporno graditi stabilan biznis koji će biti relevantan u svijetu mobilne telefonije. Prvi korak bit će povećati tržišni udio u premium segmentu.
'Ne zanima nas utrka u broju prodanih primjeraka. Razumijemo kako treba vremena za ponovno pokretanje poslovanja i kako BlackBerry nije za sve. Čvrsto ćemo se držati premium kategorije, uvodeći inovacije u tipkovnice, materijale i drugim područjima kako bismo ljudima pokazali da smo tu na duge staze. To je maraton, ne sprint', rekao je Mahieu.
BlackBerry bi mogao slijediti primjer tvrtki OnePlus i Honor, koje su karte bacile na kataloge s ograničenim brojem uređaja, usmjeravajući pozornost i resurse na poslovne korisnike, među kojima je još do prije koju godinu bio dominantni izbor. Nastavit će pritom razvijati i nuditi smartfone s tipkovnicom i zaslonom osjetljvim na dodir.
Prema podacima BlackBerryja, svaki drugi mobitel kojeg prodaju kupuje netko tko je prije koristio Android ili iOS. 'Posijali smo sjeme uspjeha', uvjeren je Mahieu. Hoće li iz tog sjemena nešto i izrasti? Ostaje za vidjeti. Malo je vjerojatno kako će ponovno doživjeti zvjezdane trenutke kao prije pojave iPhonea. Ali uz dobar strateški pristup mogli bi se vratiti u sedlo, piše Tech Radar.