Konceptni automobil Vision NEXT 100 je možda znanstveno-fantastična maštarija, no BMW-ovi planovi su zacrtani - i definitivno posuđuju stvari iz prikazanog koncepta. Kompanija je, baš poput Audija, imala godišnji sastanak za dioničare, a prognoze za sljedećih deset godina razvoja su vrlo pragmatične
CEO Harald Krueger je otkrio da unutar pet godina Bavarci imaju cilj isporučiti potpuno autonomni automobil. I dok proizvođači poput Audija imaju nešto drugačiji cilj za sebe (2025. godina), BMW će do 2021. predstaviti model i Next, nazvan 'sljedećim korakom u inovaciji'.
Krueger je tek kratko opisao što ljubitelji autombila i branda mogu očekivati - brdo tehnologije, potpuno drugačiji interijer, digitalnu povezivost i u konačnici - 'novu generaciju električne mobilnosti'. U sljedećih par godina tako ne treba očekivati 'čuda' iz bavarskih pogona, no 2018. na tržište bi trebao stići BMW i8 Roadster.
Usprkos svojevrsnom zatišju, na kojeg je sasvim sigurno djelovao i gubitak ključnih ljudi zaslužnih za razvoj modela iz obitelji BMW i, u kompaniji bez imalo zadrške govore kako žele biti broj jedan kad je riječ o autonomnim automobilima. Poseban naglasak bit će na privatnosti vozača i zaštiti podataka, zbog čega su navodno propali i pregovori ovog automobilskog diva s Appleom.
Što se tiče mogućnosti autonomne vožnje, potrebno je napomenuti da je njemački trio (BMW, Audi i Mercedes) u svojevrsnoj prednosti kad je riječ o kvaliteti kartografskih sustava. HERE Maps su kupili za kakvih tri milijarde dolara, taman kada je HERE počeo razvijati kartografiju vrlo visoke razlučivosti potrebnu za autonomna vozila.
'2011. godine, BMW je vozio A9 autocestom iz Münchena do Nurenberga - bez ikakve intervencije vozača', rekao je čelnik BMW-a. 'Proći će još neko vrijeme dok ovakva vozila ne sazriju, no tu je i problem regulatornih tijela i pravilnika koji još nisu razvijeni za proizvođače i potrošače', dodao je.