Fond za rizična ulaganja Asos Ventures kupio je manjinski udio u tvrtci Trillenium, projektu domaćeg poduzetnika poduzetnika koji omogućava pregled proizvoda u virtualnoj trgovini
Dvije će tvrtke udružiti snage kako bi istražile mogućnosti koje nudi trodimenzionalno virtualno kupovanje
Asos Ventures dio je tvrtke Asos, u čijem je vlasništvu web odredište posvećeno modi i namijenjeno mahom dvadesetogodišnjacima, s vlastitom modnom etiketom i brandovima, nudi kupcima mogućnost stvaranja i dijeljenja ideja vezanih uz odjeću i trendove.
Prema podacima s njihove stranice, imaju 3,5 milijuna lajkova na Facebooku, dok ih na Twitteru prati 788 tisuća korisnika, odnosno 2,2 milijuna na Google+.
Sjedište tvrtke je u Camdenu, u Londonu. Imaju urede u New Yorku, Sydneyju, Lilleu, Berlinu i Šangaju. Prema njihovim podacima, tijekom prošle godine ostvarili su porast prihoda u odnosu na 2013. od 27 posto, na 975,5 milijuna funti (blizu deset milijardi kuna). Bruto zarada porasla je za 22 posto, na 485 milijuna funti (gotovo pet milijardi kuna).
Osim na engleskom, imaju web stranice na francuskom, njemačkom, talijanskom, španjolskom, kineskom i ruskom. Prihvaćaju plaćanje u 15 valuta.
'Već dugo uspješno mijenjamo tržište prodaje. Ulaganje u Trillenium nas veseli jer se radujemo otkrivanju budućnosti modnih odredišta online za dvadesetogodišnjake', rekao je direktor Asos Venturea Nick Robertson.
'Pokrenuli smo nevjerojatnu avanturu. Asos nam se želi pridružiti zato što su također pioniri i među najvećim revolucionarima prodaje. Ugradili smo ASOS-ove prototipe u Oculus Rift, Google Cardboard i Unity, što im se svidjelo, pa ćemo surađivati. Cilj nam je potpuno promijeniti iskustvo kupovanja modnih uradaka online', rekao je Prpić.
Prve vijesti o pregovorima s velikih šest britanskih klijenata (uz Asos, bili su to John Lewis, Selfridges, Harrods, House of Fraser i Harvey Nichols), pojavile su se u ožujku 2013. Sam projekt Trillenium u razvoju je dulje od pet godina.
Prpić - javnosti poznat kao bivši suvlasnik HG Spota i jedan od ulagača u ranim fazama pri CRANE-u - pregovarao je o Trilleniumu i s domaćim trgovinama, no odustao je i promijenio poslovni model, orijentiravši se na robne kuće i prihode od oglašavanja.