Britanska industrija igara žestoko se pobunila protiv jednog od oglasa u sklopu najnovije reklamne kampanje britanskog ministarstva zdravlja pod nazivom Change4Life
Slogan 'Risk an early death, just do nothing' (Riskirajte ranu smrt, jednostavno ne radite ništa) i fotografija djeteta koje igra videoigru natjerala je predstavnike industrije igara da se žestoko pobune oko ovog plakata. BBC izvještava da je svoj glas digao i časopis MCV koji je pritužbu na sporni oglas uputio i organizaciji ATA (Advertising Standards Authority), tijelu koje nadzire oglasne kampanje na ovim prostorima.
'Ovo je netočan prikaz industrije igara te igranja videoigara u cjelini, a isticanje videoigara kao glavnog krivca za problem debljine kod djece u Velikoj Britaniji prilično je smiješno', izjavio je Tim Ingham, urednik časopisa MCV.
S druge strane organizatori kampanje Change4Life, britansko ministarstvo zdravstva, ističu da 'ni na koji način nisu željeli istaknuti igre kao glavnog krivca za problem debljine i prerane smrti kod ljudi, nego samo plakatom napomenuti da djeca trebaju ostvariti uspostaviti ravnotežu između igranja videoigara i aktivnosti koje uključuju kretanje'.