Nedavno izašla svemirska saga doživjela je velik pad broja igrača otkad se pojavila na tržištu. Mnogi bi za ovo mogli optužiti neispunjena autorska obećanja, no statistike govore drukčije
Riječ je, naime, o vrlo uobičajenom trendu kod novoizašlih igara. Da, No Man's Sky možda nije dosegao potencijal koji mu je prorekla reklamna kampanja, no ako pogledate našu nedavnu recenziju, vidjet ćete kako se uopće ne radi o lošem naslovu. Trik je, naime, u dramatičnom opadanju aktivne publike kod velikog broja novih naslova.
Istina, No Man's Sky zabilježio je najjači launch ikad, zabilježen na Steamu, s preko dvjesto i dvanaest tisuća aktivnih igrača u istom trenu. 11. kolovoza igralo ga je 212.604 ljudi dok ga je 22. kolovoza igralo 'samo' 25.689.
Ovo će, barem među gejmerima kojima igra nije baš sjela, uzrokovati pravu malu euforiju, no valja uzeti u obzir kako sličnu situaciju imamo kod puno popularnijih igara. Kako bismo to provjerili, bacimo pogled na SteamSpy i SteamDB. Tamo ćemo vidjeti da je Far Cry Primal tijekom prvih mjesec dana nakon izlaska izgubio 82 posto igraće baze, Fallout 4 72 posto, a Stellaris 82 posto. Prije nego što nas podsjetite kako se radi o dobrim, ali ne pretjerano dobrim naslovima, uzmite u obzir da je univerzalno prihvaćeni Witcher u prvih mjesec dana nakon izlaska zaronio za 71 posto.
Jedina igra koja se oduprla zubu vremena stelarni je Stardew Valley čija je baza igrača pala samo za trideset posto.
Sve u svemu, u usporedbi s nekim popularnijim naslovima, No Man's Sky i nije prošao baš tako strašno, makar mnoge teme na popularnim forumima likuju oko propasti novog naslova iz Hello Gamesa