Hyundaijev novi brand Genesis lani je otkrio top model, limuzinu G90, no do 2020. godine namjeravaju predstaviti još niz drugih modela. Temelj će im činiti Genesis New York Concept, možda i najljepši automobil predstavljen na međunarodnom sajmu automobila u New Yorku
U svakom smislu ova luksuzna i hibridna sportska limuzina iskače od konkurencije. U Hyundaiju Genesisu navode kako su željeli istražiti potencijal i jedinstven pristup luksuzu orijentiranom prema vozaču, a 'Athletic Elegance' dizajn će se sasvim sigurno razviti u proizvodne modele, barem nekim od istraženih tehnologija unutar koncepta. Filozofiju ovako izvedenog dizajna nazivaju i 'ključnim elementima korejske kulture'.
I dok srce hibridnog koncepta čini 2.0-litreni T-GDi motor koji razvija 245KS, uparen s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa, motorizacija se čini sekundarnom - i možda čak dosadnom. Prva stvar upečatljiva pored dizajna je sljedeća generacija HMI-a (Human-Machine Interface). Genesis je u tako u koncept smjestio golemi 21-inčni zakrivljeni zaslon razlučivosti 4K iz LG-ja, a koji služi kao središnja površina s instrumentima. Kontrola sustava i multimedije se izvodi ili pokretima ruku u prostoru, ili dodirivanjem posebne površine.
Mnogi u auto-industriji su primijetili kako je upravo tržište luksuznih sportskih limuzina postalo zasićeno. Hyundai svojim brandom Genesis želi okrenuti ploču na svoj mlin te posebno privući mlade (i imućnije) potrošače.
I dok valja očekivati da će buduće proizvodne verzije (govori se i o barem jednom crossover modelu) Genesis vozila biti nešto konzervativnije, pored ovakvog koncepta teško je biti strpljiv i vidjeti koliko toga se želi napraviti na tržištu, prije eventualnog širenja u Europu.