OSOBNI RAZLOZI

Capcom objasnio zašto Resident Evil 'mijenja perspektivu'

27.06.2016 u 07:52

Bionic
Reading

Nedavno najavljeni Resident Evil 7 dramatično mijenja klasičan akcijski dizajn te se prebacuje u format igre iz prvog lica. Koliko Capcom strepi od neželjenih reakcija i stoje li doista iza nedavno izdanog prototipa, saznali smo iz nedavno objavljenog intervjua

Razgovor s glavnim producentom Masachikom Kawatom i redateljem Koushijem Nakanishijem objavljen je na web-stranici Capcoma te istražuje dizajnerske odluke iza najnovijeg nastavka jednog od najpopularnijih survival horora na svijetu.

'Svi naši umjetnici, programeri i dizajneri vrlo su pedantna ekipa. Točno znamo što želimo od igrinog razvoja', kaže Nakanishi. 'Ako koristite engine nekog drugog proizvođača, jednostavno imate osjećaj kao da morate popravljati neke sitnice koje vam smetaju. Mi smo tu cijelu stvar zaobišli izradom našeg vlastitog RE Enginea', zaključio je.


Problem, sudeći prema nastavku razgovora, nije samo u 'stranom engineu'. Stvar je i u poznavanju svih ograničenja same igre te oblikovanju koda i pokretača da, sve što treba, pokreće uz maksimalnu učinkovitost. Očekivano, to je nešto za čim tim tijekom nadolazećih mjeseci planira posegnuti.

Nakanishi je bio dosta skeptičan oko implementacije prvog lica u igru koja tradicionalno koristi pogled iz trećeg. 'Naravno da se radi o vrlo velikoj promjeni. Prvo smo napravili prototip da vidimo kako bi RE funkcionirao iz prvog lica. Čim smo ga pokrenuli, bili smo poprilično sigurni kako je to bila dobra odluka. Doista smo sretni rezultatima', zaključio je japanski redatelj.

Resident Evil 7
na tržište stiže idućeg siječnja. Najavljen je za PlayStation 4, Xbox One i PC. Podržavat će kacige za virtualnu stvarnost.