Jeff Bezos poznat je, između ostalog, po tome što direktorima u Amazonu šalje e-poštu u kojoj je samo - upitnik
Kad neki od direktora u Amazonu od osnivača i glavnog izvršnog direktora Jeffa Bezosa dobije e-mail u kojem je samo upitnik, odmah znaju o čemu se radi. Šef je zabrinut zbog nečeg na što se kupac požalio.
NE VOLI SASTANKE
Kako Elon Musk stigne voditi toliko tvrtki? Evo sedam pravila
Kako je nedavno sam Bezos pojasnio, iako vodi jednu od najvećih trgovina online na svijetu i dalje ima adresu e-pošte na koju mu se kupci mogu izravno obratiti: jeff@amazon.com.
Osobno ne odgovara na te poruke, ali većinu ih čita, ustvrdio je. Kad uoči problem e-poruku proslijedi nadležnoj osobi s upitnikom, što je znak kako želi da se istraži o čemu se radi i što se dogodilo.
Takve poruke, razmjerno česte, bivaju potom proslijeđene dalje do osoba koje moraju ostaviti po strani što god rade u tom trenutku i riješiti problem. Ponekad se to, navodno, oduži u noć i tijekom vikenda.
Zašto Bezos to radi? Čitanje e-pošte kupaca pomaže mu da ostane u kontaktu sa stvarnim potrebama i problemima, rekao je. Ogromne količine podataka kojima Amazon raspolaže i barata ne mogu uvijek pružiti dovoljno precizan uvid u ponašanje i želje ljudi, piše Business Insider.