Nakon što je pretekao konkurenciju u utrci za plaćenim pretplatnicima, Disney u SAD-u uskoro planira pokrenuti novu razinu pretplate koja u sebi sadrži reklame
Disney je početkom srpnja objavio da trenutno ima 221.1 milijun pretplatnika, što ga, statistički, stavlja ispred Netflixa koji se nalazi u posve suprotnoj situaciji te nastavlja gubiti klijente. Disney, s druge strane, upozorava da gubitak prava na kriket u Indiji možda smanji prognoziran broj pretplatnika.
Kompanija koja je također vlasnik streaming platforme Hulu i sportski orijentiranog ESPN+ kaže da potražnja za Disneyjem Plus ne jenjava. Posljedice pandemije su streaming uslugama poput Disneyja dale vjetar u jedra, no popuštanje bolesti nije uzrokovalo popuštanje interesa novih kupaca. Firma je u kvartalu zadobila 14.4 milijuna novih pretplatnika Disneyja+, od kojih većina dolazi iz SAD-a, objašnjava BBC.
Disney će također kasnije ove godine pokrenuti uslugu podržanu reklamama koja će se prodavati po cijeni od 7.99 dolara mjesečno. Usporedbe radi, Disney+ bez reklama u SAD-u košta 10.99 dolara mjesečno. Što se ostatka svijeta tiče, kompanija je najavila da će nov pretplatnički plan postati dostupan iduće godine.
Voditelji kompanije također kažu da ne očekuju da će porast cijena dugoročno obeshrabriti kupce. Firma kaže da su oglašivači jako zainteresirani za reklamiranje putem platforme.
Disneyjev porast pretplatnika je, doduše, došao s visokom cijenom - usluga gubi 1.1 milijardu dolara po kvartalu. Direktori kažu da će gubici doseći vrh ove godine, dok će ih djelomično izravnati povratak velikog broja gostiju u Disneyland.
Paolo Pescatore, analitičar iz PP Foresighta ovaj je događaj nazvao 'trenutkom preokreta u ratovima streaming sevisa' naglasivši da je Disney imao više prostora za rast od Netflixa. Netflix je tijekom prošlog kvartala izgubio skoro milijun kupaca, smanjivši broj pretplatnika na 220.67 milijuna. Rezultati 'podržavaju uvjerenje da se 'Disney nalazi u različitoj fazi rasta od Netflixa', kaže Pescatore. 'Kompanija još planira sakupiti milijune potencijalnih pretplatnika zahvaljujući širenju na nova tržišta i produkciji novih emisija'.