Festival Exit i Viber pokrenuli su međunarodni natječaj za dizajniranje naljepnica za Viber pod nazivom My Exit Adventure
Cilj natječaja je nadahnuti kreativnce iz cijelog svijeta kako bi iskazali svoje viđenje Exit Adventurea i festivalskog načina života u formi Viberstickera koji će biti korišteni u chatovima tijekom cijele godine.
Natječaj My Exit Adventure će biti održan putem platforme Talenthouse, koja neovisnim umjetnicima iz cijelog svijeta daje izravan pristup kreativnim ponudama vodećih brendova, agencija i pop ikona.
Rad kojeg odabere žiri osvojit će nagradu u iznosu od tri tisuće dolara i bit dostupan za preuzimanje kao paket stickera na Viberu. Još četiri rješenja s preporukom žirija osvojit će po 500 dolara. Svi će dobiti i ulaznice za Exit Adventure, a pobjednik i pozivnicu na putovanje na Exit Adventure zajedno s ostatkom kreativnog tima, uz VIP pristup backstageu.
'Tražimo kreativne stickere koji utjelovljuju energiju i ugođaj festivala Exit, ali su istovremeno relevantni ljudima koji nemaju veze s festivalom. Što je sticker korisniji, to će biti popularniji.
Stoga razmislite o vrstama stickera i frazama koje biste htjeli svakodnevno koristiti s prijateljima. Odabrani će biti dizajni stickera koji kombiniraju tu praktičnost s jedinstvenim duhom festivala Exit', poručio je Erez Shocher, kreativni direktor Vibera.