Apple više koriste mlađi ljudi boljih prihoda i višeg stupnja obrazovanja od onih koji kupuju Samsungove telefone. No zato se Samsungu okreću oni koji nemaju prethodnih iskustava sa smartphoneima
Petina korisnika Androida svoje uređaje zamijeni za Appleov iPhone, pokazali su rezultati nedavnog istraživanja u SAD-u, koje je provela organizacija The Consumer Intelligence Research Partners (CIPR).
Pokazalo je kako Apple koriste mlađi ljudi boljih prihoda i višeg stupnja obrazovanja od onih koji kupuju Samsungove telefone. No, još je zanimljiviji podatak kako je od srpnja 2012. do srpnja ove godine Apple preoteo 33 posto Samsungovih kupaca više nego što je obrnuto bio slučaj. Samo sedam posto kupaca Samsunga prije je imalo iPhone.
Južnokorejski proizvođač zato je bio popularniji kod onih koji nikad prije nisu imali smartphone - s običnog mobitela na Samsungov pametni telefon prešlo je 37 posto ispitanika. Kod Applea - 26 posto, piše Daily Mail.
Istraživanje je kvartalne prirode. Sudjelovalo je 500 ispitanika, koji su kupili pametni telefon tijekom prethodnih 90 dana. Od njih su traženi i podaci o dobi, visini prihoda, uređajima koje su prethodno posjedovali i novim uređajima.
Gotovo 70 posto vlasnika iPhonea mlađe je od 34 godine. Trećina ih ima magisterij i zarađuju između 57 i 150 tisuća funti godišnje. Prethodni vlasnici Blackberryja skloniji su prijelazu na Apple, dok će se vlasnici HTC-a i Nokije prije odlučiti na Samsung.
Tijekom srpnja Samsung je pretekao Apple po veličini tržišnog udjela i isporučio dvostruko više uređaja. Appleov udio pao je na 14 posto, najnižu razinu u tri godine.
Samsung za to vrijeme leti na krilima potražnje za jeftinijim Androdidima u Aziji i Latinskoj Americi. Tvrde kako su napravili 27,7 posto svih telefona isporučenih tijekom drugog ovogodišnjeg tromjesečja.