SIGURNIJA NAVIGACIJA

Dobro će doći: Google Maps upravo je uveo nekoliko super korisnih značajki

17.11.2021 u 10:34

Bionic
Reading

Aplikacija za digitalnu navigaciju uvodi niz alata skrojenih za život u jeku pandemije, uključujući poboljšano praćenje potencijalnih gužvi, kao i olakšane odlaske u nabavku hrane

Google je dodao nekolicinu novih značajki u njihovu popularnu aplikaciju Google Maps. U iščekivanju nadolazeće sezone darivanja, Maps će pokušati pomoći korisnicima koji žele umanjiti stres pri kupnji i navigaciji. Nove značajke najavljene su u sklopu opširne objave na službenom blogu.

Nova značajka 'zauzetost područja' (Area Business) korisnicima će tako pored informacijama o pojedinim lokalima pružiti dodatne informacije o popularnosti cijelih susjedstava, dok će imenik postati dostupan globalno - pruživši dodatne podatke o dućanima i uslugama unutar shopping centara i zračnih luka. Google Maps pored ovog u SAD-u proširuje značajku preuzimanja namirnica na više dućana te nastoji recenzijama restorana dodati više konkretnih informacija.

'Zauzetost područja' proširenje je informacija o gužvama u javnom prijevozu i popularnosti pojedinih dućana i lokacija na koje smo već navikli. Umjesto da nudi informacije o pojedinim lokalika, Google Maps će pružati informacije o cijelom susjedstvu. Google se nada da će značajka biti dostupna osobama koje žele zaobići gužvu, kao i onima koji vole kupovati kad je oko njih vreva. Značajka će postati globalno dostupna na Androidu i iOS-u tijekom ovih zimskih praznika.

Kartica s imenikom će postati dostupna za zračne luke, shopping centre i kolodvore u zemljama koje Googleu dozvoljavaju pristup podacima. Na njoj ćemo moći vidjeti stvari poput mjesta za odmor i parkinga unutar mjesta koja su predstavljena kao jedna lokacija. Aplikacija će unutar tih mjesta isto moći pružiti dodatne informacije o vremenima otvaranja dućana ili ocjenama pojedinih lokala. Značajka imenik bit će dostupna svim vlasnicima iOS-a i Androida.

Google Maps također proširuje svoju značajku preuzimanja namirnica u sklopu koje korisnik može pratiti nadžbu i dijeliti vrijeme dolaska s dućanom bez izlaska iz aplikacije. Ovu je opciju Google lansirao ranije ove godine te ju je do danas proširio na oko 2000 dućana u 30 američkih država.