PRILIKA ZA RAST

Domaći softveraši uz pomoć Hello Kitty kucaju na vrata Azije

30.08.2017 u 08:28

Bionic
Reading

Nakon što su zahvaljujući uspjehu na zapadnim tržištima narasli s dva na više od sto zaposlenika, u Nanobitu su objeručke prihvatili priliku za ulazak na veliko i izazovno azijsko tržište

Iz projekta dvojice osnivača 2008. godine Nanobit je izrastao u tvrtku s više od sto zaposlenih, sjedištem na dvije etaže i više od 1.600 kvadratnih metara u Radničkoj ulici u Zagrebu te uredima u Budimpešti (Mađarska) i Bukureštu (Rumunjska). 

Najveća tržišta dosad su im bila vezana uz englesko govorno područje. No, upravo su napravili iskorak prema ogromnom azijskom tržištu. Naslovima kao što su Hollywood Story, Superstar Life, Chef Town i Fashion City 2 pridružio se i Hello Kitty Food Town

Igra je razvijena u suradnji sa Sanriom, japanskom tvrtkom koja drži prava na globalno popularan brend s likom mačkolike djevojčice. Sama narudžba stigla je od tvrtke Animoca Brands, koja se bavi izdavanjem mobilnih igara za poznate brendove. Cilj je probiti se do dosad teško dostupnih kupaca u Aziji. 

'Kao i u svemu, tako i na tržištu igara - jednostavno su drugačiji trendovi na azijskom i zapadnom tržištu. Prolaze i uspijevaju drugačije igre sa potpuno različitim mehanikama. Rijetke su igre koje su jednako popularne i na jednom i na drugom tržištu', rekao je tportalu Drago Tafra, producent igara u Nanobitu koji je radio na uspješnicama kao što su Chef Town i Fashion City 2.

Dva milijuna korisnika u prva dva mjeseca

Najveći izazov pri izradi potpuno nove igre za azijsko tržište bile su upravo te specifičnosti koje odlikuju Aziju.  'Korisnici su jednostavno drugačiji, očekuju u potpunosti različite stvari od igre. Mi smo se morali tome prilagoditi, a Animoca Brands su nam u tome pomogli. 

S obzirom da je u samu izradu i plasiranje igre bilo uključeno više strana nego što smo navikli (osim Animoce i Nanobita, uključeni su bili i Sanrio, Apple i Google), bilo je jako bitno da sve bude napravljeno kako je i kada je dogovoreno. Naš marljivi tim je u tome u potpunosti uspio', pojasnio je Tafra.

Hello Kitty Food Town Official Trailer Izvor: Društvene mreže / Autor: Hello Kitty Online (Sanrio Digital)

Prvi dogovori oko igre u kojoj kuhate s Hello Kitty počeli su u ljeto prošle godine. No, to nije značio i početak razvoja već tek idejnu koncept faza u kojoj je sudjelovao tek mali tim ljudi.  Broj ljudi u timu mijenjao se i rastao kako su prijelazili iz koncept faze u pretprodukcijsku fazu.

'Rekao bih da smo sa razvojem zapravo krenuli početkom 2017. godine. Tim se sastojao od raznih profila ljudi - ilustratora, programera, pisaca, dizajnera, testera…', naveo je Tafra.

Igru je u prva dva mjeseca preuzelo dva milijuna korisnika. Tafra navodi kako su time jako ugodno i pozitivno iznenađeni. 'S obzirom da rođendan Hello Kitty i Božić tek dolaze, vjerujemo da nas pravi boom tek očekuje', dodao je.

Hello Kitty Food Town Izvor: Sanrio / Autor: Sanrio

Zasad je dogovorena izrada tek jedne igre. No, čini se kako dosadašnji dobri rezultati upućuju na mogući nastavak suradnje s partnerima.

'Najveća korist ovog projekta su znanje i iskustvo koje nas približava azijskom tržištu i omogućava nam da naše buduće uspješnice još bolje prilagodimo čim široj skupini korisnika', ocijenio je Tafra.