ISTRAŽIVANJE

Dosta nam je lozinki, no jesmo li spremni na biometriju?

14.06.2017 u 09:51

Bionic
Reading

Učinkovita mobilna biometrija omogućava ljudima da odmah pristupe svojim financijskim informacijama ili izvrše plaćanje

Značajna većina korisnika – njih čak 93% – prilikom autorizacije plaćanja ili drugih financijskih usluga bi radije koristili biometriju nego lozinku. To ne iznenađuje jer je korištenje biometrije (otisak prsta, skeniranje šarenice, selfie) sigurnije, a ne iziskuje ni nepotrebnu gnjavažu vezanu uz prisjećanje lozinke. Istovremeno, 92% bankarskih stručnjaka želi uvesti biometrijsku tehnologiju, no tek 36% donositelja odluka uključenih u implementaciju biometrije smatra da ima odgovarajuće iskustvo.

Kao odgovor na ovaj izazov, kompanija Mastercard i Odjel za računalnu znanost Sveučilišta u Oxfordu udružili su snage kako bi istražili ovu tehnologiju te osmislili smjernice koje trebaju pomoći bankama kako bi bolje razumjele i uspješno implementirale mobilnu biometriju u svakodnevni život korisnika. Sveobuhvatni izvještaj Mobile Biometrics in Financial Services: A Five Factor Framework dostupan je ovdje.

Ajay Bhalla, predsjednik za rizik u poslovanju i sigurnost u kompaniji Mastercard, komentirao je istraživanje na blogu te je rekao: 'Učinkovita mobilna biometrija omogućava ljudima da odmah pristupe svojim financijskim informacijama ili izvrše plaćanje. Pokreće se trend budućnosti bez lozinki, gdje je digitalni identitet ono što jesmo, a ne ono čega se sjećamo'.

Uz naglasak na poboljšanju iskustva korisnika i sigurnosti, Mastercard je postao predvodnik u uvođenju biometrijske tehnologije u segment plaćanja. Mastercard Identity Check Mobile, sada dostupan širom svijeta, dramatično ubrzava digitalno plaćanje, a istovremeno unapređuje sigurnost. Korisnici kartica potvrđuju svoj identitet skeniranjem otiska prsta na pametnom telefonu ili putem tehnologije prepoznavanja lica snimanjem selfieja.

S obzirom na očekivanja da će globalna prodaja pametnih telefona dosegnuti 400 milijardi dolara do sljedeće godine, ljudi sve više imaju pristup alatu koji omogućava mobilnu biometriju. Inicijativama poput suradnje sa Sveučilištem u Oxfordu kompanija Mastercard potiče široku primjenu mobilnih biometrijskih rješenja u financijskim uslugama.

Ajay Bhalla je također izjavio: 'Ovaj je izvještaj ključan za ubrzavanje implementacije mobilne biometrije za potrošače i industriju, ali ključna je suradnja. To možemo postići samo ako industrija, akademska zajednica, vlade i proizvođači tehnologije razumiju i pridonose evoluciji mobilne biometrije'.

Sinopsis Opus Researcha sadrži analizu kritičnih pitanja kojima bi se tvrtke koje pružaju financijske usluge trebale posvetiti kako bi uspješno uvele biometrijska rješenja u svoje poslovanje, a dostupan je ovdje. Webinar o izvještaju Mobile Biometrics in Financial Services: A Five Factor Framework održat će se 11. srpnja, a prijaviti se može ovdje.