U Zagrebu je održan 11. Dan otvorenih integracija tvrtke King ICT. Moglo se čuti i vidjeti štošta zanimljivog, poput još jedne najave kako na informatizaciju državne uprave nećemo morati dugo čekati
Pomoćnik ministrice uprave za e-Hrvatsku Branko Gršić naglasio je tijekom jednodnevne konferencije kako da već postoje akcijski planovi s kratkim rokovima okrenuti onome što građane i gospodarstvo najviše zanima - daljnja informatizacija javne uprave - jer ona time postaje njihov suvremeni servis.
Svi pričaju o digitalizaciji no nitko nije za to stvarno spreman, konstatirao je Martin Born, menadžer u međunarodnoj konzultantskoj kući Arthur D. Little, specijaliziranoj za strateški i operativni menadžment, tijekom predavanja Kako postati lider u digitalnoj transformaciji.
Zasad je većina kompanija digitalno prilagodljiva, dio ih je digitalno svjestan, manji dio digitalno orijentiran, a tek nekolicina i – fokusirana. Zanimljivo je da se kompanijama kao kritični izazovi pokazuju nedostatak svih potrebnih znanja te kompleksnost procesa, a i u mnogima vlada mišljenje da stvar ipak nije tako hitna, rekao je.
Za okruglim stolom Digitalna transformacija - il' se skloni ili se pokloni okupili su se menadžeri kojima su tržišne i tehnološke promjene svakodnevnica.
Irena Langer Breznik, direktorica eKupi naglasila je važnost promišljene strategije i inzistiranja na kvaliteti pri digitalizaciji, a s time se složio i Boris Trupčević, direktor StyriaMedia Grupe Hrvatska.
Navodeći da je konzumacija medijskih digitalnih sadržaja u samo petnaestak godina skočila s tri na 40 posto te da se očekuje da će u slijedećih 15 dosegnuti 80 posto, Trupčević je naglasio kako je bitno uočiti onaj pravi, bitan trend. Što su danas megatrendovi? Mobilne platforme, personalizacija svakog korisničkog iskustva, video sadržaji.
Dimitrije Trbović, predsjednik uprave AutoZubaka govorio je o pozitivnim iskustvima i ambicijama svoje tvrtke koja je pokrenula vlastitu platformu za servis. Smatra kako autoindustrija općenito ozbiljno kaska za trendovima komunikacije s kupcima, a kamoli da bi stvarala nova korisnička iskustva što je odlika digitalne ere.
Boris Bauk, direktor HP Enterprise Hrvatska, dao je zanimljiv prikaz kako se mijenjao i sam Hewlett Packard donoseći krupne strateške odluke, od podjele tvrtke na dva dijela do odlaska u cloud, što im je omogućilo prilagođavanje novim zahtjevima tržišta i kupaca, ali i njihovo predviđanje.
Tomislav Radoš iz Centra za industrijski razvoj Hrvatske gospodarske komore naglasio je da HGK, koja ima oko 120 tisuća klijenata, i nema drugu perspektivu nego prebaciti 90 posto svojih aktivnosti online.
U Demo sobi je prvi put u Hrvatskoj predstavljen uređaj za skeniranje osoba - Provision 2 tvrtke L3.
Bilo je moguće uživo pogledati i proučiti način rada temeljen na tehnologiji Active Milimeter Wave. Rotirajući par predajnika (360 °) emitira nisko energetske elektromagnetske valove. Oni se potom odbijaju od tijela osobe koja je u stacionarnom položaju s podignutim rukama.
Rotirajući par prijamnika (fizički smješteni na isti pokretni dio kao i par predajnika) prima odbijeni signal temeljem kojega se, u interakciji sa softverom ATR identificira potencijalna prijetnja. Zračenje uređaja je ne-ionizirajuće, gotovo identično onom mobilnih telefona.
Trajanje jednog pregleda je šest sekundi, uključivši ulazak i izlazak osobe iz skenera.
Također su predstavljeni i KING Geoportal - GIS WEB preglednik nove generacije, platforma KING Service Lifecycle, rješenja za e-učenje, sustavi za najavu posjetitelja i tehničku zaštitu... Održano je i 12 poslovno-tehnoloških radionica, koje su tematski pokrile su širok raspon interesa.