Zasad ograničena na SAD i Indiju, aplikacija Study from Facebook predviđa plaćanje dovoljno upornim korisnicima voljnim podijeliti svoje podatke s najvećom društvenom mrežom svijeta i njenim partnerom
Zasad dostupna samo za operativni sustav Android, aplikacija Study from Facebook pokušava omogućiti prikupljanje podataka od sudionika istraživanja, a da pritom ne izaziva jezu i bude korisna.
Odlučite li ju upogoniti, aplikacija će vas upozoriti kako će Facebook doznati koje su aplikacije instalirane na vašem smartfonu, koliko dugo ih koristite, koje značajke koristite u njima, u kojoj ste državi, koji uređaj koristite, kao i koju vrstu mreže koristite za spajanje na internet.
U Facebooku planiraju putem oglasa na korištenje te aplikacije potaći starije od 18 godina u Sjedinjenim Državama i Indiji. Oglase će prikazivati u vlastitoj i drugim aplikacijama korisnicima Facebooka i onima koji to nisu. S vremenom bi trebali proširiti program i na druge države, ali ne zasad.
TOP LISTA
Ovo je devet najpopularnijih aplikacija za Android, imate li ih?
Kliknete li na oglas naći ćete se na web odredištu Applause, iza kojeg stoji Facebookov partner za provedbu istraživanja. Ovdje će vas informirati o suradnji s Facebookom, o tome kako možete odbiti sudjelovati u aplikaciji Study, koje ćete podatke dati ako se odlučite na sudjelovanje, kakvu ćete naknadu primiti i tome slično.
Trebat ćete korisnički račun pri PayPalu, a u Facebooku će provjeriti jeste li dovoljno stari kako biste mogli sudjelovati. I smijete slobodno pričati o svojim iskustvima s aplikacijom. Aplikaciju Study trenutno može bilo tko preuzeti iz trgovine Play, ali samo će oni koji dobiju odobrenje iz Applausea dobiti podatke potrebne za logiranje.
Zadržite li se dovoljno dugo u programu, Facebook će vam plaćati za vaše podatke. Zasad nije poznato koliko, nagađa se o do 20 američkih dolara mjesečno. Među podacima koje će prikupljati neće biti korisnički ID i lozinke, kao ni sadržaji koje dijelite s drugima. Navodno neće niti prodavati podatke drugima ili ih koristiti za ciljane oglase.