Najveća društvena mreža svijeta priprema sustav prikazivanja oglasa koji će se oslanjati na trgovine koje smo posjetili u stvarnom svijetu. Ako im dozvolimo praćenje, naravno
Omogućite li Facebooku praćenje vašeg kretanja više neće biti svejedno koje trgovine posjećujete jer će vam Mark Zuckerberg i društvo prikazivati oglase upravo temeljem bilježenja tih posjeta.
Predstavili su, naime, novi alat za oglašivače koji se oslanja na vašu lokaciju i aktivnosti na smartfonu. Dozvolite li Facebooku da ih prati, to će oglašivačima omogućiti da vas preciznije ciljaju oglasima ukoliko ste već bili u nekoj od njihovih fizičkih trgovina. Ako niste, dobit ćete oglas namijenjen prvim kupcima.
Oglasi neće biti vezano isključivo za trgovine već i za nekretnine, osiguranja...
Facebookova oglašivačka mreža zadnjih je tjedana u središtu kontroverzi. Početkom mjeseca otkrili su kako je s računa povezanih s Rusijom kupljeno oglasa za web odredišta s lažnim vijestima vrijednih bar sto tisuća američkih dolara.
Nedavna istraga koju je provela ProPublica otkrila je kako su uzimali oglase koji su ciljali antisemite, piše Engadget.