DIGITALNO OGLAŠAVANJE

Baš kao i na Facebook, na Twitter stižu brand botovi

24.05.2017 u 15:04

Bionic
Reading

Kako bi povećali vrijeme koje provodite komunicirajući s oglašivačima (i naveli vas na potrošnju) u Twitteru isprobavaju novu značajku nazvanu Direct Message Cards

Možda ste Direct Message Cards već imali prilike vidjeti kao sponzorirani tvit. Riječ je o kartici koja vam postavlja pitanje (recimo, kakve kafiće volite) i nudi više odgovora među kojima morate odabrati jedan, makar želite odabrati i više. 

Pošaljete li odgovor pokrenut ćete izravne poruke koje mogu dovesti do izravnog razgovora s botom zaduženim za promociju brenda, navedeno je na Twitterovom službenom blogu.

Chatbotovi bi vam mogli prikazati najbolji recept za koktel ili predložiti u koji bi kafić mogli zaći, kao i ponuditi posebne popuste ili vas uputiti na video zapis povezan s odabranim odgovorom.  Svide li vam se sadržaj i interakcija, predložit će vam da svoje iskustvo podijelite s ostatkom vaše tvitosfere.

Između ostalog, oglašivači u Direct Message Cards mogu također dodati poruke dobrodošlice, brze odgovore, po mjeri izrađene profile, mogućnost dijeljenja lokacije i druge alate.

U Twitteru trenutno testiraju Direct Message Cards s pojedinim brendovima. Recimo,  Patrón Tequila koristi ih kako bi tviteraše povezala s vlastitim botom za razmjenu poruka, nazvanim Bot-Tender.

Uspiju li zainteresirati tviteraše, ponudit će ga i ostalim tvrtkama koje požele na taj način komunicirati s 328 milijuna korisnika Twittera.